ماتویینکو: نامه اردوغان می تواند امکانی برای احیای روابط روسیه و ترکیه فراهم کند

© Photo / The Council of the Federation of the Federal Assembly of the Russian Federationماتویینکو: نامه اردوغان می تواند امکانی برای احیای روابط روسیه و ترکیه فراهم کند
ماتویینکو: نامه اردوغان می تواند امکانی برای احیای روابط  روسیه و ترکیه فراهم کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
والنتینا ماتووینکو، رییس شورای فدراسیون روسیه عذرخواهی اردوغان را دیر رسیده نامید ولی گفت نامه اردوغان به پوتین می تواند پایه ای برای احیای مرحله به مرحله روابط بین روسیه و ترکیه تشکیل دهد.

به گزارش دفتر مطبوعاتی شورای فدراسیون روسیه، ماتووینکو گفت: "افسوس که این عذرخواهی با تاخیر رسیده است. روابط ما در این مدت شاهد افت هایی در بسیاری از عرصه ها شده و اعتماد سابق نیز از دست رفته است. با این وجود پیام اردغان می تواند باعث آغاز روند احیای مرحله به مرحله روابط بین روسیه و ترکیه شود".

پیش از این دمیتری پسکوف دبیر مطبوعاتی رییس جمهور روسیه از دریافت نامه رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه برای ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه خبر داد و گفت اردوغان در این نامه به خاطر کشته شدن خلبان روس بر اثر سرنگونی هواپیمای سوخو-24 عذرخواهی کرده و بر آمادگی خود برای انجام اقداماتی در راستای برقراری مجدد روابط دوستانه میان دو کشور تاکید نموده است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала