ربودن 30 نفر در افغانستان توسط داعش

© AP Photo / Stringerداعش یا گاو شیرده غرب
داعش یا گاو شیرده غرب - اسپوتنیک ایران
اشتراک
داعش در 6 ماه گذشته بیش از 600 غیرنظامی را در این کشور به قتل رسانده است. طبق این گزارش اغلب کشته‌شدگان را جوانانی تشکیل می‌دادند که از پیوستن به صفوف این گروه تروریستی، که عمدتاً در شرق افغانستان فعالیت می‌کند، سر باز زده بودند.

تروریست‌های وابسته به گروه تکفیری داعش در حمله به ولایت ننگرهار در شرق افغانستان دست‌کم 30 نفر از جمله چند زن را ربوده‌اند.

به گزارش عصرایران به نقل از پرس تی وی، روز شنبه به نقل از عطاءالله خوگیانی سخنگوی والی ننگرهار گزارش داد تروریست‌ها در ساعات ابتدایی روز جمعه پاسگاه‌های پلیس محلی در منطقه کوت را هدف حملات هماهنگ قرار دادند.

خوگیانی افزود تروریست‌های داعش همچنین تعدادی از خانه‌های منطقه را به آتش کشیدند و علاوه بر کشتن دست‌کم 3 غیرنظامی از جمله یک کودک، 12 نفر را نیز زخمی کردند.

یکی از ساکنان این منطقه نیز گفت: «آنها (تروریست‌های داعش) به سوی غیرنظامیان تیراندازی کردند و کودکان را با چاقو به قتل رساندند و زنان را با خود بردند.»

با این وجود پلیس محلی افغانستان توانست این حمله را دفع کند و در درگیری با تروریست‌ها دست‌کم 30 تن از آنان را به قتل رساند و 32 نفر دیگر را نیز زخمی کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала