انگشتر با دکمه آژیر

© Photo / NIMB/Max Avdeevانگشتر محافظ « نیمب»
انگشتر محافظ « نیمب» - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انگشتر «نیمب» بطور اتوماتیک کار خواهد کرد.

روز 21 ماه ژوئن در پلت فرم سرمایه گذاری جمعی (Crowdfunding) Kickstarterپروژه جمع آوری پول جهت تولید  انگشتر « Nimb» آغاز شد که مجهز به دکمه آژیر است. صاحب انگشتر در صورت مواجه شدن با  وضعیت اضطراری می تواند  خبر واقعه را به اداره پلیس، اعضای خانواده و دوستان ارسال کند.

کمتر از یک شبانه روز  این پروژه  50 هزار دلار ضروری را جمع آوری کرد.  جمع آوری پول تا 30 ماه  ژوئیه ادامه خواهد یافت.

ظاهر « Nimb» شبیه یک انگشتر بزرگ پلاستیکی  به رنگ سیاه — سفید است.  دکمه آژیر (کمک فوری) طوری در آن تعبیه شده است که مانع از  فشار دادن  تصادفی آن می شود.  برای به کار انداختن آن، باید دکمه را فشار داد و  سه ثانیه نگه داشت.  طی این مدت  خبر وضعیت اضطراری به اداره پلیس ارسال می شود. از طریق سیستم « جی پی اس»  محل قرار داشتن شخص مشخص می گردد. از این انگشتر می توان در اوضاع غیرمترقبه،  حمله به شخص و یا وخیم شدن وضع سلامتی استفاده کرد.

 دارندگان انگشتر « Nimb» می توانند پیام ارسالی از انگشتر دیگر را دریافت کنند.  با کمک برنامه  ویژه موبایل نیز می توان این پیام ها را دریافت کرد. برنامه ویژه  آغاز پخش ویدئو از محل  حادثه  و هماهنگی اقدامات را ممکن می سازد. برای  لغو سیگنال آژیر، باید کلمه عبور وارد شود.

نقطه ضعف این انگشتر، اتصال دائمی آن به اسمارت فون از طریق « بلو توث» است. اما سازندگان انگشتر قول می دهند تا یکسال بعد نوع  مدرن تر انگشتر ساخته شود که بتواند بطور اتوماتیک کار کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала