ترامپ کلینتون را دروغگو نامید

© REUTERS / Jim Young رسانه های امریکا: سیاست خارجی کلینتون خطرناک تر از شعارهای ترامپ است
رسانه های امریکا: سیاست خارجی کلینتون خطرناک تر از شعارهای ترامپ است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ، نامزد ریاست جمهوری آمریکا از طرف حزب جمهوری خواه هیلاری کلینتون، رقیب دموکرات خود را دروغگوی جهانی نامیده و وی را به فساد مالی و بی لیاقتی متهم کرد.

به گزارش خبرگزاری "رویترز"، ترامپ در سخنرانی خود در برابر هوادارانش در نیویورک گفت: "هیلاری کلینتون فاسد ترین فردی است که تا کنون به دنبال رسیدن به ریاست جمهوری آمریکا بوده است".
به گزارش خبرگزاری"تاس"، ترامپ افزود کلینتون "سیاست ثروت اندوزی شخصی و دزدی را به کمال خود رسانده است". به گفته وی هیلاری کلینتون در سمت وزارت خارجه تحت تأثیر بنیاد کلینتون و سازمان های خیریه در رابطه با آن تصمیم گیری کرده است. ترامپ رقیب خود را به حمایت از رژیم های ظالم در برابر دریافت رشوه متهم کرده و گفت وی طی دو سال وزارت خارجه 21.6 میلیون دلار درآمد داشته است.
به ادعای ترامپ، کلینتون هنگام عهده داربودن سمت وزارت خارجه تصمیمات سیاسی ناموفقی را گرفته و نتوانسته از افزایش قدرت گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش) جلوگیری کرده ، به تشدید تحریم ها علیه ایران نایل آمده و از بروز هرج و مرج در لیبی جلوگیری کند. نامزد ریاست جمهوری آمریکا از طرف حزب جمهوری خواه افزود:" تصمیمات کلینتون بذر مرگ، خرابی و تروریسم را در همه جاهایی افشانده که وی توانسته به آنجا برود".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала