کشته شدن 19 نفر در نتیجه سقوط اتوبوس حامل سربازان به دره در ایران

© Flickr / xiquinhosilvaиран тегеран
иран тегеран - اسپوتنیک ایران
اشتراک
19 نفر در نتیجه سقوط اتوبوس حامل سربازان به دره در استان فارس ایران کشته و 42 نفر زخمی شده اند.

مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس ایران در خصوص آخرین آمار سربازان فوت شده در حادثه سقوط اتوبوس در فارس به خبرگزاری "ایسنا" گفت: در حادثه سقوط اتوبوس کرمان به شیراز، از میان 58 نفر سرنشین این اتوبوس، تکنسین‌های اورژانس با 16 مورد فوت شده در صحنه تصادف روبرو شدند. سه نفر از مجروحان نیز در بیمارستان فوت کردند که در مجموع شمار قربانیان 19 تن شد و 42 نفر نیز به مراکز درمانی انتقال داده شدند.
وی افزود: این حادثه درساعت 1:20 بامداد امروز، دوم تیرماه اتفاق افتاد و 11 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد که اولین دستگاه 14 دقیقه بعد از حادثه سر صحنه رسید.

سرهنگ نادر رحمانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: این حادثه در محور سیرجان — نی‌ریز رخ داده و در پی آن اتوبوس از مسیر خود خارج و به دره سقوط کرد. وی خاطرنشان ساخت این اتوبوس از کرمان به سمت اهواز در حال حرکت بود.
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در مورد اینکه اتوبوس متعلق به چه نهادی بوده، به ایسنا گفت: اتوبوس شخصی اما در اختیار پادگان «05 » ارتش در کرمان بوده و سرنشینان آن نیز همگی سربازانی بودند که از این پادگان به مقصد اهواز در حال حرکت بودند که متاسفانه این حادثه رخ داد.
رحمانی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، گفت: کارشناسانی در حال بررسی هستند که خستگی یا خواب‌آلودگی راننده باعث این حادثه شده و یا نقص فنی علت آن بوده است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала