شکار باکره های بوسنی

© Fotolia / Dabldyمنظره بخش قدیمی شهر سارایوا
منظره بخش قدیمی شهر سارایوا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عرب ها 160 هزار دلار در ازای دختر باکره می پردازند.

به گزارش  شبکه تلویزیونی « ان-1»  محلی  بوسنی، اعراب از چند کشور  خلیج فارس  حاضرند  پول هنگفتی —  160 هزار دلار —  در ازای خرید دختران باکره بوسنی و هرزه گوین  بپردازند.

کارمند آژانس گردشگری  در باره تجربه  معاشرت خود با  گردشگران  ابوظبی  در مصاحبه با شبکه تلویزیونی « ان-1»  گفت: «  از موردی باخبرم که  صاحب یکی از  آژانس های گردشگری دوبی شخصی را به  بوسنی فرستاد که می خواست  دختر باکره ای را به عنوان همسر آینده خود پیدا کند. او شهرهای  کوچک و  دور از مرکز بوسنی را ترجیح می داد».

 به گفته کارمند آژانس  گردشگری، او توانست  دختری مناسب برای سفارش دهنده عرب پیدا کند  و  160 هزار دلار در ازای آن از  مرد عرب دریافت کرد.

 زن بیوه ای نیز موافقت کرد و گفت جایی برای گذاشتن بچه هایش  پیدا کرده است.  من به او گفتم که مرد حاضر است یک طبقه از  خانه شخصی اش را در اختیار او بگذارد.  زن در جواب گفت اگر وجود بکارت یکی از شرایط است برای  انجام این عمل حاضر است.

زن بوسنیایی  برای اینکه همبستر  مرد عرب شود باید رنگ پوستش سفید باشد،  چشمان درشتی داشته باشد و  مسلمان باشد.

کارمندان هتل  اعتراف می کنند که مردان عرب اغلب نه بدنبال همسر، بلکه  ارضای جنسی خود هستند.  هر چه ستاره های هتل (5 ستاره) بیشتر باشد، اسرار آنها بهتر حفظ می شود.

کارمندان  گرانترین هتل های « سارایوا»  در مصاحبه با شبکه تلویزیونی « ان 1»  از صحبت در باره  زندگی خصوصی  مهمانان هتل خودداری ورزیدند.

در هتل هایی با ستارگان کمتر، به خبرنگار شبکه تلویزیونی « ان 1» گفتند که توریست های عرب، دختران را برای یک شب سفارش می دهند.  کلمه رمز « lady massage» است.

آدانا روچانین کارمند هتل کوچکی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی « ان 1» گفت: هتل ما خانوادگی است.  عرب ها در اینجا سفارش « ماساژ»نمی دهند  اما در هتل های نزدیک ما، بله سفارش دادند.  بهرحال  من این خبرها را شنیدم».

 دختران و زنان بوستی  یا برای ارتباط طولانی و یا فقط برای یک شب  بخشی از «کالای گردشگری» می شوند.  اما اشخاصی که از این موضوع باخبرند از ترس  اخراج  از کار  چیزی در این مورد نمی گویند، هر چند « سکس —توریسم» در بوسنی  مدتهاست که از حالت محرمانه خارج شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала