پوتین دوباره پیانو نواخت (ویدیو)

© Sputnik / Aleksey NikolskyiПремьер-министр РФ Владимир Путин играет на рояле на благотворительном концерте в Ледовом дворце Санкт-Петербурга
Премьер-министр РФ Владимир Путин играет на рояле на благотворительном концерте в Ледовом дворце Санкт-Петербурга - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هنگام بازدید از استودیوی "لن فیلم" پشت یک پیانوی قرن 18 نشسته و به نواختن آهنگی با آن پرداخت.

به گزارش خبرگزاری "ریا نووستی"، پوتین در جریان بازدید از موزه استودیوی "لن فیلم" که دارای بیش از 350 اثر نمایشی است، به پیانوی متعلق به قرن 18 میلادی توجه خاصی نشان داد. رئیس جمهور روسیه با وجود اینکه پیانو کاملا نیاز به تنظیم داشت و کاملا آماده کار نبود، بخش از آهنگ "پنجره های مسکو، اثر تیخون خرنیکوف، آهنگساز روسی را با آن نواخت.
پیشتر نیز پوتین در ماه ژانویه سال 2014 در جریان دیدار خود با دانشجویان انسیتوی مهندسی فیزیک مسکو همین آهنگ را با پیانو اجرا کرده بود.
علاوه بر این رئیس جمهوری روسیه در سال 2010 نیر در کنسرت "بنیاد فدراسیون" در شهر سن پترزبورگ ترانه ای به نام" وطن از چه آغاز می شود" را با پیانو نواخته و همچنین ترانه Blueberry Hill را به زبان انگلیسی خوانده بود. پوتین در سال 2011 با پیانویی که در پشت صحنه تئاتر یوگنی میرونوف دیده بود، دوباره ترانه " وطن از چه آغاز می شود" را نواخت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала