جزئیات كشف يكی از بزرگترين توطئه‌های تروريستی در تهران

© Flickr / peyman abkhezrTehran
Tehran - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از خنثي سازي اقدام شيطاني تروريست هاي تكفيري در تهران خبر داد.

جنگ رسانه های بین المللی به انتخابات ایران کشیده شد - اسپوتنیک ایران
نیروهای امنیتی در تهران از وقوع یک انفجار پیشگیری کردند
به گزارش آفتاب، در این اطلاعیه آمده است: با ادعيه‌ي مردم روزه‌دار و با عنايات خداوندي، يكي از بزرگترين توطئه‌هاي تروريستي گروه‌هاي تكفيري وهابي، در روزهاي منتسب به حضرت خديجه كبري (س) كشف و خنثي شد.

در طرح جنايتكارانه‌ي گروهك ضد‌اسلامي تروريستي تكفيري، سلسله بمب‌گذاري‌هايي در نقاط متعددي در عمق كشور و مشخصاً براي مناسبت‌هاي پيش رو تدارك ديده ‌شده بود كه با توكل و توسل و فداكاري هاي سربازان گمنام امام زمان (عج) در تهران و چند استان ديگر، اقدامات شيطاني تروريست‌هاي تكفيري خنثي‌سازي شد، تروريست‌ها بازداشت شدند و تعداد بمب‌هاي آماده‌ي انفجار و مقادير انبوهي مواد اوليه‌ي انفجاري كشف و ضبط گرديد.

با توجه به ادامه داشتن تحقيقات ميداني در داخل و خارج از كشور و استمرار بازجويي از تروريست ها، اطلاعات تكميلي به محض فراهم شدن شرايط حفاظتي، به استحضار ملت شريف ايران خواهد رسيد.سربازان گمنام امام زمان (عج) براي ادامه مسير، شديداً نيازمند ادعيه ي مردم روزه دار، بويژه در ليالي قدر هستند.

Контртеррористическая операция - اسپوتنیک ایران
کشته شدن 9 تروریست در شمال غرب ایران
به گزارش آفتاب، پیش از این نیز دبیر شورای عالی امنیت ملی از کشف و دستگیری عوامل عملیات انتحاری طی چند روز گذشته در تهران خبر داد و گفته بود: در همین ایام رمضان نفرین‌شدگان زمین تصمیم داشتند در تهران اقداماتی انجام دهند و گزارشی مختصر منجر به کشف و دستگیری عوامل عملیات انتحاری در تهران شد.

علی شمخانی که در مراسم برزگداشت شهید مصطفی چمران سخنرانی می‌کرد، گفت: گروه‌های تکفیری‌ها بارها قصد چنین عملیات‌هایی داشته‌اند و پیش از این سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسو‌ل‌الله(ص) تهران بزرگ فرمانده سپاه تهران بزرگ در اردیبهشت 1391 از خنثی‌سازی چند عملیات انتحاری، انفجاری و ترور در نقاط حساس تهران توسط نیروهای اطلاعات سپاه در عید نوروز 1391 خبر داده بود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала