احتمال انتشار ایمیل های بیشتر از کلینتون

© REUTERS / WikiLeaksСооснователь WikiLeaks Джулиан Ассанж с котенком в посольстве Эквадора в Лондоне
Сооснователь WikiLeaks Джулиан Ассанж с котенком в посольстве Эквадора в Лондоне - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدیر وب سایت جنجالی ویکی لیکس تهدید کرد این وب سایت ایمیل های بیشتری از هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را منتشر خواهد کرد.

به گزارش گاردین " جولیان آسانژ" مدیر وب سایت ویکی لیکس در مصاحبه با تلویزیون بریتانیا با اعلام این موضوع گفت:" ما ایمیل هایی از کلینتون در دست انتشار داریم."

آسانژ در مصاحبه با شبکه آی تی وی انگلیس در این باره گفت: " ویکی لیکس ایمیل هایی  بسیار مهم از کلینتون در اختیار دارد که شامل دستور وزیر امور خارجه سابق آمریکا به کارمندانش برای حذف عنوان  "محرمانه"  از اسناد محرمانه و ارسال آنها به صورت غیرمحرمانه و از طریق فاکس است.

 آسانژ با اشاره به اینکه ویکی لیکس سال مهمی در پیش رو دارد، افزود ویکی لیکس انبار بزرگی از اطلاعات این نامزد دموکرات انتخابات آمریکا در اختیار دارد که می تواند از آنها استفاده کند.

او با اشاره به اینکه بعید می داند دادستان آمریکا کلینتون را مورد پیگرد قضایی قرار دهد، افزود اما پلیس فدرال آمریکا (اف. بی. آی) می تواند به این بهانه از او در دولت احتمالی آتی او امتیازگیری کند.

او به زمان و تعداد ایمیل های کلینتون اشاره ای نکرد. آسانژ از جولای سال 2012 و همزمان با مطرح شدن مساله استرداد او به سوئد از سوی بریتانیا برای رسیدگی به اتهام تجاوز جنسی او به یک زن، به سفارت اکوادور در لندن پناهنده شده است و در 4 سال گذشته در آنجا اقامت دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала