چگونگی کار رادیو"اسپوتنیک" را به پوتین نشان دادند (ویدیو)

© Sputnik / Anton DenisovПрезидент Российской Федерации Владимир Путин во время посещения МИА "Россия сегодня"
Президент Российской Федерации Владимир Путин во время посещения МИА Россия сегодня - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه از خبرگزاری بین المللی "روسیا سگودنیا" (روسیه امروز) که 75 سال از تاسیس آن می گذرد، بازدید کرد و در آنجا چگونگی کار رادیو"اسپوتنیک" را به پوتین نشان دادند.

رئیس جمهور روسیه با کار تعدادی از بخش های گروه رسانه ای "روسیا سگودنیا" آشنا شده و در رونمایی از کتاب هوبرت زایپل، روزنامه نگار آلمانی به نام "پوتین: منطق حکومت" حضور یافت.

دمیتری کیسلیوف، مدیر کل خبرگزاری بین المللی "روسیا سگودنیا" (روسیه امروز) و مارگاریتا سیمونیان، سردبیر "روسیا سگودنیا" و شبکه تلویزیونی"راشا تودی" گردش کوتاهی را در ساختمان "روسیا سگودنیا" برای ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه ترتیب داده و برای وی تعریف کردند که اکنون این خبرگزاری 800 ساعت در شبانه روز به 32 زبان جهان برنامه پخش می کند. کیسلیوف گفت:" ما در افغانستان، سوریه و عراق برنامه پخش می کنیم". در دهها کشور جهان مراکز چند رسانه ای ایجاد شده و از انجا برنامه های رادیوییو پخش شده و کار سایت ها سازمان داده می شود. از جمله در آلمان برنامه های رادیویی روی امواج اف ام پخش شده و سایت های "اسپوتنیک" در تعدادی از کشور ها دارای مکان های پیشتاز در رتبه بندی رسانه های پر طرفدار هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала