قهرمانی تیم فوتبال هنرمندان ایران در مسابقات جهانی مسکو

© Fotolia / steevy84توپ فوتبال روی چمن
توپ فوتبال روی چمن - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تیم ملی هنرمندان ایران موفق شد با پیروزی ۲ بر یک برابر آلمان در فینال مسابقات جهانی هنرمندان روسیه، به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یابد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛هر دو گل ایران در این دیدار را مهدی صالح پور به ثمر رساند. تیم ملی هنرمندان ایران در این دوره از مسابقات در مرحله گروه ابتد اسلواکی را ۷ بر یک از پیش رو برداشت. سپس در دیدار دوم تیم آرژانتین را با ۳گل مغلوب کرد و پس از آن با تیم قدرتمند قزازقستان به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت و به لطف گل زده بیشتر راهی مرحله نیمه نهایی. هنرمندان ایران در نیمه نهایی برابر تیم میزبان قرار گرفتند و توانستند در ضربات پنالتی از سد روسیه عبور کنند و در فینال به مصاف آلمان بروند.

حسین یاریار مدیرعامل باشگاه هنرمندان پس از قهرمانی این تیم گفت:« ما با وجود شرایط مالی بسیار سخت و بدون هیچ گونه حمایتی پا به این مسابقات گذاشتیم و به لطف خدا و با دعای خیر مردم توانستیم بازهم برای ایران عزیز کسب افتخار کنیم.هنرمندان کشورمان پس از قهرمانی در مسابقات فوتبال ۷ نفره هنرمندان که اسفندماه سال گذشته به میزبانی قشم انجام شد، حالا در مسابقات استاندارد هنرمندان نیز به عنوان قهرمانی دست یافته اند.»

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала