ایران می تواند تل‌آویو را درعرض هفت دقیقه با خاک یکسان کند

© REUTERS / farsnews.comТестовый запуск баллистической ракеты в Иране
Тестовый запуск баллистической ракеты в Иране - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مشاور فرمانده سپاه قدس گفت: ایران آماده است به هرگونه تجاوز نظامی پاسخ قاطع بدهد.

به گزارش خبرآنلاین، سردار احمد کریمپور در مراسم یادواره شهدای فصل بهار مریانج با اشاره به اندیشه‌های امام(ره)ادامه داد: وقتی امام خامنه‌ای می‎فرمایند که اگر لازم باشد درعرض هفت دقیقه تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان می‌شود، شوخی در کار نیست و تمام شهرهای موشکی ما آماده این عملیات هستند.

وی با اشاره به سخنان رهبری در مورد پاسخ دادن صریح به هرگونه حمله از کشورهای بیگانه، بیان کرد: حضرت آقا فرمودند در هر سطحی که به ما حمله شود ما هم در همان سطح حمله خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ایران آماده است به هرگونه تجاوز نظامی پاسخ قاطع بدهد، ادامه داد: وقتی امام خامنه‌ای می‎فرمایند که اگر لازم باشد در عرض هفت دقیقه تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان می‌شود، شوخی در کار نیست و تمام شهرهای موشکی ما آماده این عملیات هستند.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس تاکید کرد: تمام مراکز مهم اسرائیل شناسایی شده‌اند و موشک‌های سجیل و شهاب ایران اسلامی نیز هدفگذاری شده‌اند و به طور اتوماتیک شلیک خواهند شد.

وی تاکید کرد: این مهم تنها به اسرائیل منوط نیست و هر کشوری در دنیا به ایران حمله کند، این اتفاق برایش رخ خواهد داد و تمام این عملیات اتوماتیک خواهد بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала