اشتباه بازنشسته آمریکایی

© Fotolia / Shannon Faganکلاس درس مدرسه آمریکایی
کلاس درس مدرسه آمریکایی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پدربزرگ نوه عوضی به خانه برد.

به گزارش  شبکه تلویزیونی KPLC 7  بازنشسته  ساکن ایالت  کارولینای جنوبی آمریکا  بچه دیگری را با نوه خود اشتباه گرفت. پدربزرگ و مادربزرگ بعد از اینکه بچه را  به خانه بردند  متوجه اشتباه خود شدند.

در اداره پلیس گفته شد که  جوزف فوللر 65 ساله  همراه زنش به  مدرسه رفت تا  پس از درس نوه اشان را به خانه ببرند. پدر بزرگ از ماشین پیاده شد  و یکی ازمحصلان را  در آغوش گرفت  و  گفت او را به خانه می برد.

مطابق با بازپرسی، پسربچه هم به پیرمرد گفته بود که با او می رود  و در پاسخ به  سوال  معلم کلاس  که آیا او پدربزرگش است،  جواب مثبت داده بود.  زیرا اسم فوللر به عنوان شخصی که ممکن است برای بردن نوه اش بیاید در لیست همراهان  وارد شده بود.  از این رو کسی مانع از  رفتن محصل مدرسه با او نشد.  زنش بدون نگاه به باصطلاح « نوه» خود ناهارش را به او داد.  و بعد آنها به خانه  برگشتند.

در خانه مادربزرگ متوجه شد که بچه غریبه را به  خانه آوردند. فیللر  او را به مدرسه برگرداند که مادرش در آنجا منتظر بود. پس از این ماجرا، کارمندان مدرسه  خواهان آن شدند که بچه ها  هویت شخصی را که برای بردن آنها می آید  چند بار مورد تأیید قرار بدهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала