هیلاری کلینتون علیه ترامپ با برنی سندرس متحد می شود

© Sputnik / Nikita ShokhovКандидат в президенты США от Демократической партии Хиллари Клинтон во время предвыборного ралли в городе Луисвилл штата Кентукки
Кандидат в президенты США от Демократической партии Хиллари Клинтон во время предвыборного ралли в городе Луисвилл штата Кентукки - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هیلاری کلینتون ، نماینده ی حزب دموکرات در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا بیان داشت که حاضر است با رقیب خود برنی سندرس متحد شود برای آنکه به دونالد ترامپ اجازه راهیابی به کاخ سفید را ندهد.

ریا نوواستی به نقل از سخنان وی نوشت: " سه شنبه ی بعد ما جزئیات بیشتری را مطرح می کنیم ، اینکه چه کارهایی می توانیم انجام دهیم تا حزب را متحد سازیم. و سناتور سندرس هم این کار را می کند. ما با هم همه کاری می کنیم تا از نزدیکی دونالد ترامپ به کاخ سفید جلوگیری نماییم."
هیلاری کلینتون و برنی سندرس دموکرات در این لحظه برای گرفتن حق تنها نامزد حزب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که هشتم نوامبر برگزار می شود مبارزه می کنند. دونالد ترامپ نامزد مقام ریاست جمهوری از حزب جمهوری خواه است که 1237 رای از هیات های حزب بدست آورده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала