صحبت های خاله کیم جونگ اون درباره کودکی او

© AP Photo / David Guttenfelderچای چینی باعث آشتی اوباما و کیم چن این شد
چای چینی باعث آشتی اوباما و کیم چن این شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خاله کیم جونگ اون رهبر کره شمالی برای اولین بار در یک گفتگوی تلویزیونی راجع به کودکی رهبر کشور صحبت کرد.

کو ین سوک خواهر مادر رهبر کره شمالی 60 سال دارد و سال 1998 همراه با همسرش لی گان و سه فرزندشان از کره شمالی به امریکا مهاجرت کردند.
روزنامه واشنگتن پست می نویسد: «به گفته وی، رهبر کره شمالی سال 1984 متولد شده و نه سال 1982 یا 83 که برخی از رسانه ها می نویسند.» زمانی که کیم چن به مدرسه ای در سوئد می رفته (دوازده سالگی)، خاله مراقب او بوده. وی با خواهرزاده اش به دیزنی لند در پاریس رفتند و تا پیش از آن کیم با مادرش به دیزنی لند در توکیو رفته بود. علاوه بر این، رهبر کره شمالی با خانواده برای اسکی به کوه های آلپ می رفته و در رستوران های فرانسه و ایتالیا استراحت می کرده است.
به گفته وی، کیم بازی و فناوری ها را خیلی دوست داشت و سعی می کرد توضیح بدهد که چرا کشتی شناور است و هوایما پرواز می کند. علاوه بر این در مدرسه او به بازی بسکتبال علاقه داشته است. مایکل جردن بازیکن مورد علاقه او بوده است. تابستان ها معمولا به خانه در کره شمالی برمی گشته است.
او کم تحمل بود. وقتی مادرش از او جواب می خواست که چرا اینقدر بازی می کند و کم درس می خواند، او به جای حرف زدن اعتصاب می کرد، مثلا غذا نمی خورد.
از صحبت های خاله کیم جونگ اون معلوم می شود که او می دانسته زمانی رهبر خواهد شد. وقتی وی به سن هشت سالگی می رسد برای جشن تولد او نمایندگان فرماندهان نظامی عالیرتبه به مراسم می آیند و یک لباس فرم نظامی ژنرال با ستاره به او هدیه می دهند. ژنرال های واقعی با نشان های واقعی در مقابل او تعظیم کردند و از همان زمان همیشه به او احترام گذاشته اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала