دونالد ترامپ پول کافی برای کمپین انتخاباتی ندارد

© REUTERS / Brendan McDermidدونالد ترامپ: رهبران آمریکا نمی دانند که در سوریه از کی حمایت می کنند
دونالد ترامپ: رهبران آمریکا نمی دانند که در سوریه از کی حمایت می کنند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با وجود شرایط حاکم بر انتخابات و موفقیت هایی که دونالد ترامپ نامزد میلیاردر حزب جمهوری خواه دارد، احتمال دارد که درآمد وی برای هزینه در کمیپین انتخاباتی وی کافی نباشد. به اعتقاد وال استریت ژورنال احتمالا دونالد ترامپ مجبور به درخواست کمک از حامیان بزرگ مالی خواهد شد.

به گفته این مجله درآمد سالانه ترامپ در حدود 160 میلیون دلار است. علاوه بر این، میلیاردر امریکایی گفته که مبلغ 232 میلیون دلار به صورت نقدی هزینه کرده است. با این حال مبلغ نامبرده کمتر از چیزی است که معمولا دراین مبارزه انتخاباتی برای احراز پست ریاست جمهوری هزینه می شود.

سال 2012 باراک اوباما درحدود 721 میلیون دلار برای کمیپین انتخاباتی خود هزینه کرد و میت رومنی رقیب بازنده وی 421 میلیون دلار هزینه کرده است.

وال استریت ژورنال می نویسد که اگر آقای ترامپ تصمیم دارد از پول خود برای کمپین هزینه کند، انتخاب سختی در پیش خواهد داشت، زیرا مجبور به فروش سهام خود می شود. در غیر این صورت باید پول قرض کند. پیشتر نیز گفته شده که در جریان رقابت های پیش از انتخابات در ماه مارس 2016 هیلاری کلینتون در حدود 53 درصد از درآمد تجارت را صرف کمپین انتخاباتی کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала