گزارش و تحلیل

دستاوردهای نمایشگاه اختصاصی ایران در روسیه

© Sputnik / Somayeh Pasandideنمایشگاه اختصاصی ایران در روسیه
نمایشگاه اختصاصی ایران در روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نمایشگاه اختصصای کالا و محصولات ایران در کشور روسیه و در مرکز نمایشگاهی اکسپوسنتر مسکو با هدف ارائه توانایی ها و پتانسیل های کارفرمایان ایرانی دایر بود عصر روز جمعه 24 اردیبهشت به پایان رسید.

جواد آلپار -مدیر عامل  شرکت «اپلاماشین» گفت: بی شک شرایط موجود و فضای کار در کشور روسیه به گونه ای است که امکان توسعه همکاریها دوجانبه و عرضه ماشین آلات شرکت ما به عنوان یکی از تولید کنندگان اصلی ماشینهای راهداری و شهری در ایران  وجود دارد. وی در ادامه افزود، نمایشگاههای کشور ایران در خارج از کشور متاسفانه خوب و قوی برگزار نمی شود و شاید به نوعی ضعف مدیریت در شرکتهایی است که متولی سازماندهی این نمایشگاهها می شوند. محل انتخاب سالن، روز و تبلیغات حرفه ای از انتقاداتی است که به این دست نمایشگاهها وارد می گردد. سازماندهندگان بررسی تخصصی که نیازمند صرف وقت و مطالعه قبلی است را انجام نمی دهند و این مورد نیز یکی دیگر از ضعفهای نمایشگاه است.

ابراهیم درگاهی مللو- یکی از فعالان صنعت فرش ایران که از شهر اصفهان در این نمایشگاه حضور یافتند به خبرگزاری اسپوتنیک گفت: طبق تحقیقاتی که انجام دادیم، بیشترین واردات فرش در روسیه از کشور ترکیه است و اغلب در این فرشها از ماده اکلیل استفاده می گردد، اما در فرشهای تولید شده توسط ایران اکلیل کاربرد چندانی ندارد و بیشتر از پلی استر استفاده می شود. وی در خصوص این نمایشگاه اضافه کرد: شرکت ما تجربه حضور در آستاراخان را داشت که بسیار هم موفقیت آمیز بود. اما نمایشگاه مسکو نتیجه مورد انتظار را نداشت، چراکه هم تبلیغات کمی صورت گرفته بود و هم در زمان نامناسب یعنی درست بعد از تعطیلات رسمی ماه می در روسیه برگزار شد که طبیعتا با توجه به اینکه وسط هفته بود، بازدید کنندگان زیادی هم نداشت.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала