یک برادر و خواهر استرالیایی مبتلا به بیماری نادر بی خوابی

© Fotolia / ComZealپه دوو استراليايي ځوانانو کې په نادره توګه ارثي ناروغۍ موندل شوی ده.
په  دوو استراليايي ځوانانو کې په نادره توګه ارثي ناروغۍ موندل شوی ده. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
Independent می نویسد :یک برادر و خواهر استرالیایی به بیماری نادر ارثی مبتلا شده اند که غیر قابل درمان بوده و به مرگ منجر می شود.

در این مقاله آمده است: لاکلان ، 28 ساله و هیلی اوب 30 ساله از استرالیا به بیماری کشنده ی بی خوابی ارثی مبتلا شده اند ، بیماری که به اختلالات شدید در خواب منجر شده و به دنبال آن نقض عملکرد مغز را به دنبال دارد.
به خاطر نبود استراحت ارگانیسم نمی تواند بازسازی شده و خیلی زود فرسوده می شود. یک نفر از 10 میلیون نفر به این بیماری مبتلا می شوند. نه دارو و نه هیچ درمان دیگری به بهبود این بیماری ارثی نادر کمک نمی کند.
لاکلان و هیلی شرح می دهند که مادربزرگ ، مادر ، خاله و دایی شان از این بیماری جان خود را از دست داده اند. به گفته ی آنها این بیماری ارثیه خانودگی آنهاست.
اولین نشانه ها معمولا در اواسط زندگی ظاهر می شود ، در ابتدا خواب بد شده و فشار خون بالا می رود ، حملات تنفسی و عدم کنترل غدد اشک ریز اتفاق می افتد. در عین حال که بی خوابی پیشرفت می کند فرد بیمار از توهم و ترس خیلی سریع لاغر می شود. در مرحله ی آخر فرد دیگر صحبت نمی کند و هماهنگی حرکتی خود را از دست داده و نمی تواند به محرک ها خارجی عکس العمل نشان دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала