تجاوز به دختران خردسال

© Photo / Cyber Berkut شبه نظامی داعش
شبه نظامی داعش - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک دختر بچه طی یک روز 10 بار « زن» شبه نظامیان مختلف شد.

ساکن « دیرالزور»  چند سال در نواحی تحت تصرف  شبه نظامیان داعش زندگی کرد تا  بالاخره توانست فرار کند.

 ساکن سوری  با فرار از  شهر « میادین» در « دیرالزور» راه دشواری را  طی کرد تا توانست  از اراضی تحت اشغال شبه نظامیان «داعش» فرار کند.

او  در گفتگویی با « سپوتنیک»  تعریف کرد که  شبه نظامیان «داعش» چگونه  در اراضی جدید  اشغالی حکمرانی می کنند  و رفتار آنها با ساکنان محل چگونه است.

کلاهبرداری

 به گفته  ساکن فراری  که به دلیل  امنیتی نام او فاش نمی شود،  شبه نظامیان  داعش هرگز اجازه  خروج افراد ساکن در سرزمینهای اشغالی را نمی دهند.  مردم مجبور می شوند  مقررات بی اساسی را رعایت کنند تا بتوانند اجازه  خروج را دریافت کنند.

ساکن فراری سوری گفت: «  مادرم در ازای 200 دلار  توانست اجازه  خروج  را از « امیر» محل دریافت کند  در آن اجازه نوشته شده بود که «  به دلیل مشخصی اجازه خروج صادر شده است».  قیمت دریافت اجازه وابسته به حرص و ولع شبه نظامی-  بین 300-200 دلار است.»

وقتی ساکن شهر از آخرین پست نگهبانی  داعش عبور می کند، شبه نظامی اجازه عبور را از او می گیرد. شخص باید کپی آن را داشته باشد تا موقع برگشتن  ثبوت  اجازه دریافتی از « امیر» شهر را  نشان بدهد در غیر اینصورت مورد ضرب و شتم قرار خواهد گرفت.

دزدی شبه نظامیان از یکدیگر

 در بین شبه نظامیان دزدی  و  کلاهبرداری مالی غوغا می کند. اعضای  گروهبندی تروریستی  که  اکثر آنها خارجی هستند  برای کسب درامد به سوریه می آیند. آنها می خواهند  پول هنگفتی بدست آورند و بروند  کیف کنند.

« یکبار  شبه نظامی  مصری  مسئول جمع آوری  درآمدهای نفتی شده بود.  او می بایست پول ها را از  رانندگان کامیون های نفت جمع آوری کند.   همه پولها را جمع کرد و  به عراق فرار کرد».

 به گفته شاهد سوری،  اینگونه موارد زیادند.  یکبار  یکی از  تروریست ها  از  رهبر گروه خود درخواست مبلغ هنگفتی پول برای  اجرای طرح  ساخت مرکزی برای  درمان استخوان  و مفاصل کرد.  تروریست اطمینان داد که این پول برای  کمک به شبه نظامیان آسیب دیده  در زمان عملیات جنگی خرج خواهد شد.  اما پس ازدریافت پول خیلی راحت  غیبش زد.

 دین وحشی ها

شبه نظامیان داعش ساکنان محل را مجبور می کنند  موازین و قوانین  « اسلامی» را رعایت کنند  که مسلمانان سوریه برای اولین بار  با آنها آشنا می شوند.  منظور تنبیهات الزامی است که در مورد گناهکاران باید  اجرا شود تا گناهان آنها در مقابل  شبه نظامیان  و نه خداوند پاک شود.

«  مجازات با  نوع گناه تعیین می شود.  مثلا  اتهام اینکه « چرا ریشت را زدی؟ »  و یا «  چرا دوباره سیگار می کشی؟ » « چرا شب در خیابان بودی؟ » » چرا زانویت دیده می شود؟ » عنوان می شوند.  اگر شخصی در خیابان زانویش دیده شود او را وادار به کار  اصلاحی می کنند. این افراد را برای  حفر ترانشه به جبهه ها اعزام می کنند.  اگر بد کار کند  یک گلوله نصیبش می شود».

شبه نظامیان حتی پس از کشتن  مردم  جسد آنها را تحقیر می کنند. جسد را دفن نمی کنند، بلکه در ملاء عام برای ترساندن  «  متخلفان بالقوه» آویزان می کنند.  یک شب خویشاوندان یکی از  افرادی  که شبه نظامیان سرش را بریده بودند  تصمیم گرفتند او را از ستون   میدان شهر «  میادین» پایین آورند و دفن کنند.  اما روز بعد وقتی شبه نظامیان متوجه شدند  جسد  غیب شده است. اعضای خانواده او را مجبور کردند با دستان خود  جسد را از دل زمین بیرون آورند ودوباره او را روی همان ستون آویزان کنند.  بعد تروریست ها دستان تمام کسانی را بریدند که در ربودن این جسد شرکت داشتند.

 غذای خاص برای شبه نظامیان

 به گفته شاهد عینی سوری،  مزدوران «داعش» غذای محلی را نمی خورند.  آنها غذاهای بسته بندی شده  با برچسب های خارجی را دریافت می کنند.  همراه غذا مجموعه قرص هایی  باترکیبات شیمیایی برای اهداف گوناگون دریافت می کنند.

« غذاها بطور بسته بندی  با نوشابه های  مختلف و قرص های گوناگون مثلا باترکیبات پروتئین به آنها داده می شد.  آنها می بایست همیشه برای  عملیات نظامی آماده باشند».

 همراه قرص های تقویتی، داروهای روانگردان نیز  برای آنها ارسال می شود. مقداری به شبه نظامیان داده می شود که پس از  استفاده از آن شبه نظامی نمی فهمد کجاست و چکار می کند.  آنها را براحتی می توانند کنترل کنند. شبه نظامیان در این حالت می توانند به خانه ساکنان حمله  و  بسوی همه تیراندازی کنند».

زنان وسیله لذت

از روز اشغال « دیرالزور»  شبه نظامیان بلافاصله از زنان برای  ارضای لذات جنسی خود استفاده کردند. امامان خارجی که جای روحانیون محلی در مساجد را گرفتند ازدواج های موقت را  برقرار کردند. آنها آن را «  سکس جهادی» می نامند.  از این رو شبه نظامی  می تواند به هر زنی تجاوز کند و  گناهکار اعلام نشود، زیرا برای مدت موقتی شوهرش بوده است.

« زنانی که می خواهند،  به زور می گیرند. اگر « امیر»  از زنی خوشش بیاید،  زن را به زور  خواهد گرفت.  اگر زن  مقاومت کند او را با ضرب یک گلوله می کشند.  اگر آنها بگویند که شوهر زن  کافر است، او را مجبور به طلاق می کنند  تا بعد  آنها بتوانند براحتی او را صاحب بشوند.  آنها می توانند بگویند که این دختر کافر است و آنها اجازه بزرگ کردن او را  ندارند.  گویا این دختر باید در بین  باصطلاح «  مسلمانان  واقعی» بزرگ بشود.»

سعودی ها و شبه نظامیان لیبی، باصطلاح «مسلمانان  واقعی» هستند که دختربچه های خردسال را باید  برای ازدواج با شبه نظامیان  آماده کنند.  مواردی  وجود دارد که  یک دختر بچه  طی یک روز  10 بار « زن»  شبه نظامیان  مختلف شده است.

بچه ها  گوشت دم توپ

شبه نظامیان داعش  از بچه ها به عنوان گوشت دم توپ  و شهیدان در تمام  اراضی اشغالی  استفاده کرده اند.  دیر الزور نیز از این نظر استثناء نیست.  شبه نظامیان  بلافاصه به تصرف مدارس پرداختند و  محصلان را برای این  هدف  انتخاب کردند.  بچه ها را مبدل به وسیله  قتل می کنند  و یا از آنها به عنوان سپر زنده استفاده می شود.

« آنها محصلان زیادی از کلاس ششم  را انتخاب کردند.  هر روز به  عضوگیری اجباری می پردازند و  بچه ها را مجبور می کنند  هنرهای نظامی را یاد بگیرند- مونتاژ و دمونتاژ توپ های روسی.  بچه ها نمی دانند  با این سلاح چکار کنند».

از نوجوانانی که از نظر جسمی سالم تر از باقی بچه ها باشند برای  شرکت در  عملیات نظامی   استفاده می شود.  بچه ها از 10 تا 14 سال  به خط اول جبهه برای جنگ با  ارتش دولتی سوریه  و  نیروهای مسلح مردمی سوریه اعزام می شوند.  بچه های دیگر را برای  انجام عملیات تروریستی  در بین جمعیت آموزش می دهند.

مالیات اجباری

 شبه نظامیان  علاوه بر  سرقت خانه ها و  تصاحب اموال  و دزدی جواهرت از خانه ها  ، ساکنان اراضی اشغالی را وادار به پرداخت مالیات ویژه  می کنند.  مقدار مالیات وابسته به روحیات رهبر گروه داعشی هاست که آن  اراضی را اشغال کرده اند.  در دیر الزور،  بخشی از  احشام را در حال چرا  از چوپان می گیرند.

« اگر شخص 5 گاو دارد  یکی از گاوها به زور  به عنوان مالیات گرفته می شود.   صاحب گاو نمی تواند حرفی بزند و از در مخالفت با آنها برآید.  دسته گوسفندان از 100 رأس باید 5 گوسفند به عنوان مالیات بپردازد.  گوسفند ها را می گیرند و می روند. هیچ کس جرئت نمی کند  کلمه ای بر زبان آورد».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала