آغاز مراسم توزیع "روبان گئورگی" در روسیه به مناسبت پیروزی بر فاشیسم

© Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر مراسم توزیع «فیته گیورگی»
مراسم توزیع «فیته گیورگی» - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مراسم توزیع "روبان گئورگی" در بین مردم روز جمعه در کنار ساختمان خبرگزاری بین المللی "روسیا سگودنیا" (روسیه امروز) در مسکو آغاز شد. این مطلب را دفتر مطبوعاتی خبرگزاری بین المللی "روسیا سگودنیا" اعلام کرد.

دمیتری کیسلیوف، مدیر کل خبرگزاری بین المللی "روسیا سگودنیا" در یک کنفرانس مطبوعاتی که در جریان آن اولین روبان های مشکی ـ نارنجی گئورگی را به نمایندگان گروه میهن دوست موسوم به "سپاه فناناپذیر" تقدیم کرد، گفت:" ایده زاده شده در خبرگزاری ما در سال 2005 به فلش ماب (حرکت اجتماعی خودجوش) بزرگی تبدیل شد. مردم در این روبان یک تکیه گاه ارزشی را احساس می کنند که در حال حاضر بیش از هرزمان دیگر مبرم و مهم است".
مراسم توزیع "روبان گئورگی" در سال 2009 بین المللی شده و طی آن این روبان ها در نمایندگی های خارجی مرکز همکاری های بین المللی فرهنگی و علمی روسیه (روس سوتورودنیچستو) در سراسر جهان پخش شدند. روبان های گئورگی برای میلیون ها نفر از مردم نه فقط در روسیه بلکه در دیگر کشورها مظهر یادبود، ارتباط نسل ها و افتخارات نظامی هستند.
به گزارش دفتر مطبوعاتی خبرگزاری بین المللی "روسیا سگودنیا"، مراسم توزیع "روبان گئورگی" در 85 منطقه روسیه آغاز شد و اتباع روسیه در بیش از 70 کشور جهان به آن پیوستند. در سایت های ria.ru/gl و 9may.ru می توان با فهرست کامل مرکز توزیع "روبان گئورگی" در روسیه و کشور های خارجی آشنا شد. این مراسم در سال 2016 توسط هزاران داوطلب در سراسر روسیه با هماهنگی و حمایت مرکز تربیت مدنی و میهن دوستانه کودکان و جوانان روسیه (روس پاتریوت سنتر) و مرکز همکاری های بین المللی فرهنگی و علمی روسیه (روس سوتورودنیچستو) و با پشتیبانی خبری خبرگزاری بین المللی "روسیا سگودنیا" برگزار می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала