گزارش و تحلیل

پوتین : روسیه درون حلقه ی دشمنی نیست

© Sputnikپوتین : روسیه درون حلقه ی دشمنی نیست
پوتین : روسیه درون حلقه ی دشمنی نیست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور روسیه در جریان "کنفرانس خبری زنده " بیان داشت : روسیه ارتباط خوبی با اکثر کشورهای جهان دارد.

ولادیمیر پوتین امروز در پخش زنده چهاردهمین برنامه ی " ارتباط مستقیم با ولادیمیر پوتین" به سوالات شهروندان روس پاسخ داد.
" اسپوتنیک" مهم ترین و جالب ترین بیانیه های رئیس جمهور روسیه را انتخاب کرده است.
مشکلات مهم سیاست خارجی روسیه در مرکز توجه قرار داشت. روسیه در " حلقه ی دشمنی" قرار نداشته و این مسئله را ولادیمیر پوتین اعلام کرد. پوتین گفت: " ما در حلقه ی دشمنی قرار نداشته و نداریم. این امر بعید است. ما ارتباط خوبی با اکثر کشورهای جهان داریم."
رئیس جمهور روسیه خاطر نشان کرد که روسیه، ترکیه را دوست خود می داند اما مشکلاتی با برخی از مقامات سیاسی این کشور دارد ، کسانی که رفتارشان از جانب مسکو بی ادبانه است. پوتین بیان داشت:
ما با همسایگانمان در کل ارتباط خوبی داریم. ما ترکیه را هم دوست خود می دانیم و ملت ترک ، ملت دوست ما هستند ما بدون شک بهترین و دوستانه ترین ارتباطات را با آنها برقرار خواهیم کرد. ما مشکلاتی با برخی از مقامات سیاسی ترکیه داریم ، کسانی که رفتارشان بی ادبانه است. ما به این مسئله عکس العمل نشان دادیم. اما ما کار می کنیم و همانطور که می بینید ، آرام و مطمئن و بدون هر گونه لغزش است.
رئیس جمهور در گفتگوی معمول با شهروندان روس به طیف گسترده ای از مشکلات پاسخ می دهد و این مسائل تنها سیاسی نیستند. همانطور که اغلب این امر اتفاق می افتد ، در برخی مسائل ولادیمیر پوتین پاسخ های شوخ طبعانه ای می دهد.
مشخص شد که رئیس دولت روسیه به خاطر اوضاع دشوار اقتصادی در وقت و زمان صرفه جویی می کند. روز پنج شنبه ، پوتین در جریان گفتگوی مستقیم با شهروندان روس ضمن پاسخ به این پرسش که خود رئیس جمهور شخصا در چه چیزی صرفه جویی می کند گفت: در وقت. این باارزش ترین چیزی است که ما داریم. "
علاوه بر این رئیس جمهور روسیه به پرسشی در خصوص زندگی شخصی خود پاسخ داد. ولادیمیر پوتین بیان داشت که زندگی خصوصی اش مانند زندگی همسر سابقش لیودمیلا خوب است.
پوتین شرح داد: " می دانید که من و لیودمیلا الکساندرونا گاهی همدیگر را می بینیم در واقع ملاقات می کنیم. ما ارتباط خیلی خوبی داریم و شاید بهتر از قبل هم باشد. من می دانم که اوضاع زندگی اش کاملا مرتب است ، و آنچه که روزنامه ها می نویسند ، یک موضوع دیگر است اما او از زندگی اش راضی است و این خوب است. من هم راضی ام و زندگی ام کاملا روبه راه و خوب است.
رئیس جمهور تاکید کرد: مردم نمایندگان دوما و یا رئیس جمهور را انتخاب می کنند برای آنکه آنها کار کنند ، زندگی شخصی موضوع مهمی نیست.
برنامه ی تلویزیونی " گفتگوی مستقیم با رئیس جمهور" در زمان دور اول ریاست جمهوری پوتین به وجود آمد. این برنامه اولین بار در 24 دسامبر سال 2001 بود. در آن زمان 400 هزار پرسش از پوتین مطرح شد و این بار بیش از 2 میلیون و سیصد هزار سوال پرسیده شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала