ممکن است تولید تپانچه های شبیه گوشی های هوشمند سال 2017 در آمریکا آغاز شود (ویدیو)

© Fotolia / theyokПуля и пистолет
Пуля и пистолет - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرکت تولید کننده سلاح های قابل حمل استتاری در ایالت مینسوتا آمریکا تولید بهترین سلاح استتار شده را آغاز کرد. این تپانچه به شکل گوشی هوشمند توجه نه فقط دوستداران سلاح گرم بلکه افراد علاقمند به دفاع از خود را بر انگیخته است.کریک چلبرگ، سازنده این مدل در مصاحبه با شبکه تلویزیونی "راشا تودی" اصل کار تپانچه های شبیه گوشی های هوشمند را نشان داد.

کریک چلبرگ، سازنده تپانچه Ideal Conceal به معنای "استتار ایده آل"می گوید:" این تپانچه تا شونده شبیه بدنه گوشی های هوشمند است اما اگر آنرا باز کنی تپانچه جیبی لوله کوتاه می شود که فشنگ هایش را در بالای آن کار می گذارند. اگر استتتار آن لازم باشد ، آنرا تا کرده و شبیه گوشی های هوشمند می شود. وقتی استفاده از این تپانچه لازم نباشد، آنرا می توان در جیب گذاشت".
حتما جیمزباند از این تپانچه بسیار سبک وزن با دولوله دارای کالیبر های 9 در 17 میلی متر خوشش می آمد. از ان می توان به سرعت استفاده کرد و همچنین می توان برای بالا بردن دقت شلیک در آن نشانه گیر لیزری نصب نمود.
این مدل در نتیجه مشخصات فنی و ظاهر خود هواداران زیادی به دست آورده است. باید خاطرنشان کرد اگرچه تپانچه جدید بسیار شبیه آیفون است، دو برابر ارزان تر از آخرین مدل این تلفن هوشمند است.
با این حال همه از اختراع جدید خیلی خوشحال نیستند. دهها نفر از مردم در اینترنت ابراز نارضایتی کرده و معتقدند چنین سلاحی برای امنیت عمومی بسار خطرناک است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала