اعزام متخصصان مین روب روسیه به سوریه

© Sputnik / Pavel GerasimovСаперы минобороны РФ в Международном противоминном центре ВС РФ в Нахабино готовятся к отправке в Сирию для разминирования Пальмиры
Саперы минобороны РФ в Международном противоминном центре ВС РФ в Нахабино готовятся к отправке в Сирию для разминирования Пальмиры - اسپوتنیک ایران
اشتراک
متخصان روسی برای مین روبی شهر پامیرا عازم سوریه می شوند. آنها ماه ها کار را در پیش دارند چون شبه نظامیان هنگام عقب نشینی هر جایی را که توانستند از جمله آثار تاریخی و محلات مسکونی را مین گذاری کرده اند.

سگ ها در پیدا کردن مواد منفجره در ساختمان کمک می کنند و ربات های "اوران ـ 6" به پاکسازی میدان های مین گذاری شده خواهند پرداخت. کمیسیون یونسکو برای ارزیابی ابعاد خسارات فقط پس از پاکسازی این شهر تاریخی از مین ها خواهد توانست وارد آنجا شود.

نیروهای مین روب روسیه در حال آماده شدن برای عزیمت به سوریه - اسپوتنیک ایران
نیروهای مین روب روس قبل از پرواز به پالمیرا
گروه مین روبان روسی مدت چند روز با بی صبری در انتظار اعزام به سوریه بود. آنها با دقت زیاد برای این ماموریت پرمسئولیت در شهر پالمیرای سوریه برای نجات آثار تاریخی در این شهر آماده شده اند. متخصصان روسی در این شهر خنثی کردن بمب های دست ساز کار گذاشته شده از سوی تروریست ها را در پیش دارند.
ربات های مین روب "اوران ـ 6" بارها در دوران دشوار در جمهوری های چچن و اینگوش روسی برای خنثی کردن بمب های کار گذاشته شده توسط تروریست ها به کار برده شده اند.
این اولین گروه متخصصان مین روب روسیه است که به سوریه اعزام می شود و در صورت ضرورت گروه های دیگری از متخصصان مین روب برای نجات آثار تاریخی به این کشور اعزام خواهند شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала