پاول دورف بنیانگذار تلگرام: تروریست های داعش قادر به طراحی برنامه مخابراتی خاص خود هستند

© Flickr / TechCrunchPavel Durov
Pavel Durov - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پاول دورف بنیانگذار تلگرام برای مکاتبات الکترونیکی ضمن گفتگو با کانال اس بی اس گفت که تروریست های گروه داعش قادرند برای مکاتباتشان در عرض یک ماه ابزار جدیدی بسازند.

به گفته وی، داعش قادر است درعرض یک ماه یا حدود یک ماه برنامه طراحی کند. دنیای تکنولوژی گسترده است و کسی نمی تواند آن را متوقف سازد.

گفتگو با پاول دورف در رابطه با استفاده تروریست ها از برنامه های الکترونیکی برای مکاتبات محرمانه آنها انجام گرفته است. پیشتر آژآنس های مختلف امنیتی راجع به نگرانی هایشان درباره ورود به برنامه های مختلف و سختی های این کار سخن گفته بودند. دورف در این رابطه تاکید می کند که ارگان های پلیس و امنیت نباید به خاطر این مساله فضای شخصی ارتباطی صدها میلیون نفر را محدود کنند. برای ورود به برنامه، باید قفل آن شکسته شود و راه دیگری وجود ندارد.

دورف همچنین تاکید کرد که امروز هیچ دلیلی برای اثبات این مساله نداریم که تروریست های اسلام گرا در انفجار روز 13 نوامبر 2015 در پاریس از برنامه های الکترونیکی رایج استفاده کرده اند. وی همچنین خاطر نشان می کند که این برنامه ها برای اهداف طراحی می شوند، اما همیشه افرادی نیز هستند که از ابزارها سوء استفاده می کنند.

لینک کانال تلگرام اسپوتنیک فارسی

https://telegram.me/sputnik_farsi

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала