توییتر حساب های کاربری هکرهای در حال مبارزه با داعش را مسدود کرد

© REUTERS / Dado RuvicA 3D-printed Twitter logo is seen on a keyboard in front of a computer screen on which an Islamic State flag is displayed, in this picture illustration taken in Zenica, Bosnia and Herzegovina, February 6, 2016
A 3D-printed Twitter logo is seen on a keyboard in front of a computer screen on which an Islamic State flag is displayed, in this picture illustration taken in Zenica, Bosnia and Herzegovina, February 6, 2016 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
توییتر حدود 125 هزار حساب کاربری در رابطه با گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش) را مسدود کرد اما فعالان گروه هکرهای "آنانیموس" که در حال مبارزه با داعشی ها در شبکه های اجتماعی هستند، می گویند حساب های کاربری آنها نیز حذف شده است.

یکی از اعضای "آنانیموس" در مصاحبه با شبکه تلویزیونی روسی "راشا تودی" گفت:" طی دو ماه اخیر دهها حساب کاربری ما را مسدود کرده اند. مثلا حساب کاربری مرا بدون هیچگونه هشدای مسدود کردند و من هیچگونه نامه الکترونیکی از توییتر دریافت نکردم. من پس از تقریبا دوساعت توانستم وارد حساب کاربری خود شوم اما 15 حساب کاربری دیگر مسدود شده اند… بسیاری از حساب های کاربری تا به حال احیا نشده اند".
"راشا تودی" از توییتر" درخواست کرد درباره حذف حساب های کاربری "آنانیموس" توضیح دهد.
ین پلانکت، رئیس روابط عمومی توییتر گفت:" ما استفاده از توییتر برای تبلیغ تروریسم را محکوم می کنیم. در مقررات استفاده بوضوح خاطرنشان شده که چنین اقداماتی و هرگونه تهدید به خشونت در سرویس ما ممنوع است".
"آنانیموس" به حذف دهها هزار حساب کاربری در رابطه با داعش در شبکه های اجتماعی کمک کرده است. پیشتر این گروه هکرها به تروریست ها اعلان جنگ داده بود. در آن زمان زمان هکر های اعلام کردند که در سراسرجهان به تعقیب و پیگرد داعش در اینترنت پرداخته و به امکانات این گروه تروریستی در دنیای مجازی حملات سایبری انجام خواهد داد.
فعال "آنانیموس" در مصاحبه با "راشا تودی" اظهار داشت در نتیجه تلاش های انها تروریست ها دارند در اینترنت مغلوب می شوند.
وی گفت:" هزاران حساب کاربری خذف می شوند. پیشتر این حساب های کاربری به سرعت احیا می شدند اما حالا هر چه بیشتر مفقود الاثر می شوند. ما توانستیم جلوی تروریست ها را بگیریم. تعداد مشترکان انها کمتر شده است. فکر می کنم انها کنترل اوضاع را از دست می دهند. تحرک انها در اینترنت کمتر شده است. ما در حال جنگ با تروریست ها در اینترنت هستیم".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала