مومیایی کاپیتان

© Photo / Denise SebastianРыбаки на побережье моря в Филиппинах
Рыбаки на побережье моря в Филиппинах - اسپوتنیک ایران
اشتراک
قدرت شیاطین قوی تر از زندگی بود.

قایق شناور با مومیایی کاپیتان در سواحل فیلیپین پیدا شد. مانفرد فریتس بایرات، سیاح  آلمانی — دریانورد با تجربه  کاپیتان کشتی بود  که به مدت 20 سال با این کشتی دریانوردی کرده بود.  با توجه به طرز قرار داشتن  مومیایی کاپیتان، او در آخرین ساعات زندگی اش  قصد داشت  با  امدادگران تماس بگیرد.  دلیل مرگ او یک معماست.

دو ماهیگیر،  قایق شناور را در 40 میلی  از  سواحل فیلیپین  پیدا کردند.  آنها وارد قایق شدند  و  مومیایی  کاپیتان  را دیدند. با توجه به حالت نشستن او معلوم شد که  مرگ ناگهانی   بوده است. در آخرین ساعات زندگی، او  قصد داشته از امدادگران برای نجات جان خود کمک بگیرد.

ماهیگیران به گشتن قایق پرداختند. در بین وسایل شخصی (لباس  و عکسهای قدیمی دوستان و چند کنسرو غذا)  نامه ای خطاب به  همسر کاپیتان  پیدا کردند:  طی 30 سال  من و تو در یک راه  حرکت کردیم.  اما بعد قدرت شیاطین  قوی تر  از زندگی بود. تو رفتی. برایت آرامش روح  طلب می کنم».

با کمک اسناد و مدارک موجود در قایق معلوم شد که کاپیتان،  مانفرد  فریتس 59 ساله  است که یکسال پیش  مفقود الاثر اعلام شد.  نامه ای که او نوشته بود  به یاد  کلادیا زن سابقش بود  که در سال 2020  بر اثر ابتلا به سرطان جان سپرد. کاپیتان دختری هم دارد به نام نینا  که به عنوان کاپیتان کشتی باری  کار میکند. مانفرد فریتس  در سال 2008 از زنش جدا شده بود.

پلیس گفت هیچگونه  ظنی نسبت به وجود شخص دیگری در قایق  نمی رود.  هیچگونه اثر خشونت و یا قتل  نیز در بدن کاپیتان کشف نشده است.  به احتمال زیاد  او بر اثر سکته قلبی جان سپرد و گرما، آب دریا و باد او را بشکل مومیایی  حفظ کرد.

 در سال 2009  دوستانش با او دیدار کردند و از آن به بعد از طریق « فیس بوک»  با دوستان خود در ارتباط بود.  کاپیتان مومیایی با قایق 12 متری  خود « سایو» (به ارزش 160 هزار پوند استرلینگ)  20 سال دریانوردی کرده بود و  بیش از  500 هزار میل دریایی را در  اقیانوس اطلس، آرام ، هند  و دریای کارائیب  و دریای مدیترانه و اژه پشت سر گذاشته بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала