سوخت تهیه شده توسط داعش در پمپ بنزین های بلغارستان بفروش می رسد

© Fotolia / Sandor Jackal The price of subsidized gasoline was increased to 8,500 rupiah ($0.69) a liter from 6,500 rupiah ($0.53).
The price of subsidized gasoline was increased to 8,500 rupiah ($0.69) a liter from 6,500 rupiah ($0.53). - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش روزنامه ترود به نقل از منابع معتبر در اداره گمرک روسیه، بنزین و سوخت دیزلی تولید شده توسط نیروهای سازمان تروریستی داعش هم اکنون در پمپ بنزین های بلغارستان به فروش می رسد.

به محض ارسال این خبر، کارکنان اداره مبارزه با جرایم سازمان یافته آژانس امنیت ملی آزایشات گسترده ای در پمپ بنزین های شهر سوفیا و 15 منطقه دیگر بلغارستان انجام دادند و بیش از 50 نقطه در فهرست استفاده کنندگان این سوخت قرار گرفتند.

روزنامه ترود می نویسد که تصاویر ماهواره ای دریافت شده از روسیه و امریکا کمک کردند تا این اقدام بلغارستان و قاچاق بنزین به بلغارستان آشکار شود.

بنزین و سوخت دیزلی داخل تانکرهای مخصوص به بندر وارنا و بروگاس رفته و سپس به طور رسمی در انبارهای یونان نگهداری شده و به مصرف داخلی اتحادیه اروپا می رسد. با این حال سیستم الکترونیکی اداره تردد دریایی خاطر نشان می کند که تانکرها پیش از ورود به یونان و بلغارستان در هفت بندر ترکیه در دریای سیاه و مدیترانه توقف می کنند. احتمالا در این بنادر سوخت مذکور را بار کشتی های نفت کش می کنند. گفتنی است که بنزین تولید شده توسط نیروهای داعش از کیفیت پایین تری برخوردار بوده و فاقد استانداردهای اروپا می باشد. سطح بنزین بین 40-20 درصد و سوخت دیزلی بین 70-35 درصد پایین تر از سوخت مورد استفاده در اروپا می باشد و همین مساله نشان می دهد که سوخت مذکور از انبارهای داخلی یونان به اروپا ارسال نمی شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала