افتتاح دفتر "ویزیت راشا" در تهران

© Sputnik / Emad Abshenasافتتاح دفتر "ویزیت راشا" در تهران
افتتاح دفتر ویزیت راشا در تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
طی مراسمی در سفارت فدراسیون روسیه در تهران دفتر "ویزیت راشا" در تاریخ 16/2/2016 با حضور آقای سافانوف رئیس آژانس گردشگری روسیه و آقای رحمانی موحد معاون رئیس سازمان گردشگری ایران و آقای جاگاریان سفیر روسیه در تهران افتتاح شد.

آقای سافانوف در این مراسم اظهار داشت که با توجه به روابط بسیار خوب فیما بین ایران و روسیه زمینه گردشگری میان دو کشور هم بسیار مساعد است و هدف افتتاح این دفتر معرفی امکانات توریستی روسیه به گردشگران ایرانی می باشد واز این پس گردشگران ایرانی هرگونه سوالی در مورد گردشگری در روسیه داشته باشند می توانند به نمایندگی این دفتر در تهران مراجعه کنند. در پاسخ به سوال خبرگزاری اسپوتنیک اظهار داشتند که برای تسهیل و تشویق سفر توریست های ایرانی به روسیه بحث لغو روادید برای تورهای گردشگری دست جمعی در حال مذاکره میان مقامات دو کشور ایران و روسیه می باشد.
آقای لوان جاگاریان سفیر روسیه در تهران اظهار داشت قبلا توریست های ایرانی مجاز بودند فقط از شهرهای مسکو و سن پترزبورگ و سوچی دیدن کنند اما امروزه زمینه بازدید آنها از کل اماکن توریستی روسیه از جمله شبه جزیره کریمه فراهم شده و به دلیل شرایط گردشگری فوق العاده شبه جزیره کریمه که جزء لا یتجزا از فدراسیون روسیه می باشد همه توریست ها را دعوت می کند از این جزیره بسیار زیبا وتوریستی بازدید کنند و در این راستا وزیر گردشگری این شبه جزیره هم در تهران حضور یافته اند.
شایان ذکر است که "ویزیت راشا" پنج دفتر در سطح جهان دارد که دفتر تهران یکی از آنها می باشد و این دفتر پاسخگوی همه سوالات گردشگران روسیه می باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала