ناوگان روسیه خواهد توانست با موشک های کالیبر بطور همزمان به 200 هدف شلیک کند

© Photo / Ministry of defence of the Russian Federationپوتین: روسیه از حریم هوایی دریای خزر برای حمله به مواضع داعش استفاده خواهد کرد
پوتین: روسیه از حریم هوایی دریای خزر برای حمله به مواضع داعش استفاده خواهد کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ناوگان روسیه در دریای سیاه به زودی کشتی های کوچک موشک انداز، کشتی های نگهبانی، زیر دریایی های مسلح به موشک های کروز "کالیبر" دریافت می کند.

یک منبع در ستاد کل نیروی دریایی روسیه ضمن اعلام این مطلب خاطرنشان ساخت ناوگان روسیه در دریای سیاه در صورت دریافت این تجهیزات خواهد توانست با یک شلیک آتشبار موشکی "کالیبر" تا 200 هرف دشمن بالقوه را منهدم کند.
منبع یادآور شد این روزها کشتی موشک انداز کوچک "زلونی دول" برای نخستین بار خدمت نظامی در ترکیب ناو گروه عملیاتی دائمی نیروی دریایی روسیه در نزدیکی سواحل روسیه در دریای مدیترانه را آغاز کرد.
منبع افزود:" پیشتر سه کشتی از این نوع در ناوگان روسیه در دریای خزر با موشک های "کالیبر ـ ان کا" به مواضع گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش) در سوریه شلیک کرده بودند".
منبع نظامی روسی اعلام کرد در حال حاضر ناوگان روسیه در دریای سیاه دارای دو کشتی کوچک موشک انداز طرح 21631 است و قرار است دو کشتی دیگر از این نوع را نیر تحویل بگید که هرکدامن از انها می توانند بطور همزمان 48 موشک "کالیبر ـ ان کا" شلیک کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала