اشاره فرماندار لاذقیه به موفقیت های ارتش سوریه و تاثیرات نیروهای هوایی روسیه

© Sputnik / Iliya PitalevСолдат сирийской армии наблюдает за районом города Хомса Ваер, который контролируют боевики "Джебхат ан-Нусра"
Солдат сирийской армии наблюдает за районом города Хомса Ваер, который контролируют боевики Джебхат ан-Нусра - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ابراهیم هورد السلام فرماندار استان لاذقیه معقتد است که موفقیت های اخیر ارتش سوریه در مبارزه با تروریسم گواه موثر بودنن همکاری های نیروهای هوایی روسیه و ارتش این کشور است.

درگیری های نیروهای دولتی با رادیکال های اسلام گرا در راستای حمایت از مردم کشور در مقابل خطرات و تهدیدات بوده و گروه های داوطلب در این راستا شکل گرفته اند. السلام می گوید: «این پیروزی گواه همکاری های ثمربخش ارتش سوریه و گروهان نیروهای هوایی روسیه است. این پیروزی ها نشان می دهد که مردم ما حافظ سرزمین خود بوده و هرگز آن را به تروریست ها نخواهند داد.

عملیات نیروی هوا ـ فضای روسیه در سوریه در داده نمایی آنلاین اسپوتنیک - اسپوتنیک ایران
داده نمایی
عملیات نیروی هوا ـ فضای روسیه در سوریه در داده نمایی آنلاین "اسپوتنیک"
در هفته گذشته ارتش سوریه مسیرهای اصلی مجهز شده توسط ترویست ها را در شمال استان حلب به سمت ترکیه آزاد کرد. پس از آن نیروهای ارتش با حمایت نیروهای مردمی، نیروهای هوایی روسیه و سوریه توانستند چهار شهر را از محاصره خارج کنند و جان 70 هزار نفر را نجات دهند. روز جمعه نیز نیروهای ارتش کشور به سمت شمال و مرزهای این کشور با ترکیه حرکت کردند. هدف از این حمله به دست گرفتن کنترل کامل مرزها است. زیرا شبه نظامیان از طریق این مرزها نیروهای کمکی و تجهیزات دریافت می کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала