برگزاری جلسه مشترک تجار ایرانی با سفیر ایران در مسکو

© Sputnik / Vitaliy BelousovПосетители отдела Татарстана в павильоне России на всемирной выставка EXPO-2015 в Милане
Посетители отдела Татарстана в павильоне России на всемирной выставка EXPO-2015 в Милане - اسپوتنیک ایران
اشتراک
همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی پرود اکسپو که از تاریخ 19 لغایت 23 بهمن ماه سالجاری در مرکز نمایشگاهی اکسپوسنتر شهر مسکو در حال برگزاری است ، تجار و بازرگانان ایرانی در قالب گروه های مختلف که به منظور بازدید از نمایشگاه مذکور در مسکو به سر می برند با دکتر سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش بخش دیپلماسی رسانه ای سفارت ایران در مسکو، همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی پرود اکسپو که از تاریخ 19 لغایت 23 بهمن ماه سالجاری در مرکز نمایشگاهی اکسپوسنتر شهر مسکو در حال برگزاری است ، تجار و بازرگانان ایرانی در قالب گروه های مختلف که به منظور بازدید از نمایشگاه مذکور در مسکو به سر می برند با دکتر سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار ، سنایی ضمن اشاره به اهمیت حضور شرکتهای ایرانی در نمایشگاههای بین المللی ، آنرا فرصتی برای شناسایی توانمندیهای شرکتهای ایرانی و یافتن شرکای تجاری مناسب مطرح و بر تدوام حضور شرکتهای معتبر در اینگونه نمایشگاهها تاکید کرد.
سنایی ، همچنین به علاقه تجار روس جهت برقراری ارتباط تجاری با شرکتهای ایرانی اشاره و اظهار امیدواری کرد با اقدامات صورت گرفته ، حجم روابط تجاری دوجانبه ایران و روسیه در سال 2016 روند شتابانی به خود گرفته و شاهد افزایش میزان صادرات محصولات کشاورزی و دامی کشورمان از جمله انواع آبزیان ، طیور و محصولات لبنی باشیم. اضافه می نماید علاوه بر350 نفر از تجار و بازرگانان و مدیران شرکتهایی که به صورت مستقل و جهت بازدید از نمایشگاه پرود اکسپو وارد مسکو شده اند ، تعداد ده شرکت ایرانی نیز با اجاره غرفه تولیدات خود را در معرض نمایش بازدید کنندگان روس قرار داده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала