بازدید خبرنگاران خارجی از ناو نیروی دریایی روسیه در سوریه (ویدیو)

© AFP 2023 / Max DelanyЗРК "Форт" на Гвардейском ракетном крейсере "Москва" в Средиземном море у берегов Сирии
ЗРК Форт на Гвардейском ракетном крейсере Москва в Средиземном море у берегов Сирии - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خبرنگاران رسانه های گروهی بین المللی از کشتی ضد زیردریایی روسی "دریادار کولاکوف" که در حال نگهبانی در سواحل سوریه است، بازدید کردند. تسلیحات این کشتی از جمله سامانه موشکی ضد زیردریایی و سامانه موشکی پدافند هوایی "کینژال" را به مهمانان نشان دادند.

خبرنگاران روسی و خارجی از امکان بازدید از ناو گروه روسیه در دریای مدیترانه از جمله رزمناو موشک انداز "واریاگ" و کشتی بزرگ ضد زیردریایی "دریادار کولاکوف" برخوردار شدند.

крейсер москва - اسپوتنیک ایران
داده نمایی
رزم ناو موشکی "مسکوا"
ناو گروه دائمی روسیه در دریای مدیترانه پوشش ضد هوایی را برای گروه هوایی نیروی هوا ـ فضای روسیه تامین می کند که در پایگاه حمیمیم سوریه مستقر است.
 روز 20 ژانویه بیش از 50 خبرنگار خارجی از جمله خبرنگارانی از امریکا، بریتانیا، فرانسه، نروژ، ارمنستان، بلاروس و سوریه وارد پایگاه هوایی حمیمیم شدند.
به گزارش وزارت دفاع روسیه، خبرنگاران توانستند با وضع معیشتی و زندگی نظامیان روسی و چگونگی تدارک پرواز هواپیماها توسط سرویس های زمینی آشنا شوند.
علاوه بر این خبرنگاران خارجی برای نخستین بار، بارگیری کمک های انسانی برای ساکنان نقاط مسکونی تحت محاصره شبه نظامیان از جمله منطه دیرالزور را دیدند. خبرنگاران با چشمان خود دیدند که این کمک ها مواد غذایی و دارو هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала