خرید سکس در فنلاند

© AP Photo / Panu Pohjolaپناهجویان در فنلاند
پناهجویان در فنلاند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
زنان در هلسینکی خدمات جنسی پناهجویان نابالغ را خریداری می کنند.

به نوشته Ilta-Sanomat چاپ فنلاند،  زنان  فنلاندی  20 یورو در ازای  خدمات جنسی به  پناهجویان نابالغ پیشنهاد می کنند.

زنان  فنلاندی  مظنون به خرید خدمات جنسی مهاجران نابالغی هستند که تنها به کشور آنها آمده اند.  بر خلاف  گفته های  نماینده بنیاد Diakonissalaitos که چند مرکز  پذیرش  پناهجویان نابالغ را  سازماندهی می کند ، پلیس  هلسینکی  هنوز  اخباری در باره این نوع جنایات دریافت نکرده است.

 به گزارش  شبکه رادیو تلویزیون Yle  با پناهجویان در باره  برخورد آنها با زنان فنلاندی صحبت می شود و در باره  اصول رفتاری برای آنها توضیح داده می شود. اما  واقعیت با آنچه  گفته می شود فرق زیادی دارد.  به گفته  پناهجویان  نابالغ،  فقط به نوجوانان  مراکز Diakonissalaitos خدمات جنسی پیشنهاد نشده بود.

خانم  Taina Cederström   معلم مرکز فوق الذکر  خبر داد  که زنان  در ایستگاه راه آهن  هلسینکی در  زمان جشن های کریسمس سعی کردند خدمات جنسی  پناهجویان نابالغ را خریداری کنند.  قیمت این خدمات 20 یورو  اعلام شده بود.  وی  حدس می زند که زنان فنلاندی برای برگزاری جشن کریسمس   سفر می کردند.

به گفته معلم ، دو مورد  مشخص از این نوع اتفاق افتاده است که می تواند تأییدی بر احتمال وقوع موارد دیگر از این نوع باشد».

کارمندان  بنیاد  به گفته معلم مدرسه  وقتی  به بررسی این مسأله  پرداختند که  متوجه شدند  پسر بچه ها  پول برای خرید سیگار و دیگر  چیزها پیدا کردند.  پناهجویان نابالغ  در فنلاند کمک ماهانه بسیار ناچیزی دریافت می کنند.

 معلم  مدرسه با نگرانی گفت: «  این  موارد  یادآور  تجارت انسان است». وی گفت که این گونه موارد برای فنلاند یک چیز  نو است.  جوانان همیشه در ایستگاه اره آهن زیاد هستند  و قبلا نیز زیاد بودند.  حالا زنان فنلانی 40-30 سال  برای خرید خدمات جنسی  نوجوانان در ایستگاه راه آهن  زیاد دیده می شوند.  پیداست  منظور  زنان  پولدار و  تحصیلکرده هستند.

 پسر بچه ها  خوش صورت هستند. در اینجا   برتری مشاهده می شود.  تا بحال نشنیده بودم   که به پسربچه های فنلاندی  که در جایی در حال یخ زدن هستند  پیشنهاد خرید چنین خدمتی را بکنند. ما سعی می کنیم در مرکز پناهندگان معاشرت با زنان فنلاندی را به نوجوانان  یاد بدهیم و ناگهان آنها با چنین مواردی برخورد می کنند».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала