بشار اسد: جنگ در سوریه باعث تقویت روابط دوستانه ایران و سوریه شد

© AP Photo / SANAخاورمیانه جایی برای جولان کشورهای آن سوی اقیانوس نیست- گفتگو با عباس کاراآقاشلی
خاورمیانه جایی برای جولان کشورهای آن سوی اقیانوس نیست- گفتگو با عباس کاراآقاشلی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بشار اسد رییس جمهوری سوریه در دیدار عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران در دمشق گفت : جنگ کنونی در سوریه باعث شد روابط دوستانه دو کشور تقویت شده و دو کشور دوست و برادر در کنار همدیگر قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بشار اسد در ابتدای این دیدار از وزیر کشور جویای احوال حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و دکترحسن روحانی رییس جمهوری شد.
رییس جمهوری سوریه گفت:این جنگ باعث شد دو کشور دوست و برادر در کنار هم قرار بگیرند و روابط دو کشور تقویت شود.
وی درادامه تاکید کرد کمک ها وحمایت های جمهوری اسلامی ایران در ایستادگی و پایداری دولت و ملت سوریه نقش اساسی داشته است و سفر شما به سوریه نیز پیامی سیاسی دارد ؛ این خود نشان می دهد ایران در کنار سوریه ایستاده است.
از سوی دیگر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران نیز با ابراز خرسندی از سفر به سوریه و دیدار با رییس جمهوری این کشور تاکید کرد که مقام معظم رهبری و رییس جمهوری ایران به رییس جمهوری سوریه بسیار علاقه مند هستند و همواره بر کمک و حمایت های همه جانبه به دولت و ملت سوریه تاکید می کنند و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران شما را رییس جمهوری شجاع با تدبیر و تلاشگر می دانند.
وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران در این دیدار با بیان اینکه حامل سلام مقام معظم رهبری و رییس جمهوری برای بشار اسد هستند گفت: دکتر روحانی همواره از شخصیت شما تجلیل وبه خیر و خوبی از شما یاد می کند.
وی ابراز امیدواری کرد سال جدید میلادی برای دولت و ملت سوریه و شخص رییس جمهوری سال پیروزی نهایی باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала