پاکسازی نقاط مسکونی در سوریه

© Sputnik / Michael Alaeddinآزادی محله ای در جنوب - شرق دمشق
آزادی محله ای در جنوب - شرق دمشق - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نظامیان از حمایت نیروهای مردمی برخوردار شده اند.

ارتش سوریه  با حمایت  رزمندگان نیروهای مردمی  عملیات ویژه  در شرق دمشق را آغاز کرد که  اسلام گرایان رادیکال در آنجا مستقر بودند.  نظامیان تحت پوشش نیروی هوایی  حدود 10  کیلومتر  مربع در حومه دمشق  را از وجود  اسلام گرایان پاک کردند.

پیشروی  به سمت نقاط مسکونی « المستوطنات هارازتي آل عنترة» ، «بلال وبيت توظيف» صورت می گیرد  که گروه های بزرگ تروریست ها در آنجا قرار دارند. ارتش در حال نبرد در نزدیکی فرودگاه است. شبه نظامیان سعی می کنند دست به ضد حمله بزنند اما موفق نمی شوند.  نظامیان  از حمایت نیروهای مردمی برخوردار شده اند.  طی یک شبانه روز  بیش از 30 شبه نظامی  گروهبندی تروریستی «  جیش الفتح»  و « جیش الاسلام» کشته شدند.

هفته گذشته  پایگاه هوایی « مرج السلطان» در 18 کیلومتری  دمشق آزاد شد. تروریست ها بیش از دو سال در آنجا مستقر  بودند. طی این مدت خندق  و سنگرهای زیادی ساخته شده بود  که پیشروی ارتش را دشوار می کرد.

هواپیماهای  نیروی هوایی سوریه  از هوا از نظامیان سوری حمایت  می کند.  طی 24 ساعت گذشته  حدود 10  ضربه هوایی به  مواضع  تروریست ها وارد شد. همزمان مهندسان  به خنثی کردن مین ها در خندق ها و سنگرها  ادامه می دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала