نیروی هوافضای روسیه در حملات روز گذشته سه پایگاه داعش در سوریه را منهدم کرد

© Photo / Ministry of defence of the Russian Federationنیروی هوافضای روسیه در حملات روز گذشته سه پایگاه داعش در سوریه را منهدم کرد
نیروی هوافضای روسیه در حملات روز گذشته سه پایگاه داعش در سوریه را منهدم کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت دفاع روسیه از انهدام دو پایگاه گروه تروریستی داعش در استان های حمص و حلب و یک پایگاه بزرگ در استان ادلیب طی شبانه روز گذشته خبر داد.

سرتیپ ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه در نشست خبری تاکید کرد: "بمب افکن سوخو24م یک پایگاه استتار شده داعش در منطقه القرتین استان حمص را هدف قرار داده و آن را منهدم کرد. این پایگاه دارای پناه گاه های زیر زمینی بود که در آنجا مرکز فرماندهی، انبار مهمات و سربازخانه قرار داشت".
وی ادامه داد: "یک بمب افکن سوخو24 دیگر به پایگاه تروریستی مستقر در استان حلب حمله کرد که در این حمله دست کم 10 عنصر تروریستی کشته و 3 خودروی مجهز به مسلسل های کالیبر بزرگ منهدم شدند".
سرتیپ کوناشنکوف گفت: "بعلاوه جنگنده تهاجمی سوخو25 حمله به پایگاه بزرگ واقع در منطقه معره النعمان استان ادلیب انجام داد که این هدف با تکیه بر اطلاعات به دست آمده از اپوزیسیون سوریه انتخاب شده بود. این پایگاه نیز منهدم شده است".
وی خاطر نشان کرد که این تاسیسات از طریق اصابت دقیق بمب های هوایی به اهداف منهدم شده اند.

روسیه از 30 سپتامبر حملات هوایی دقیق به مواضع داعش در سوریه را آغاز کرده است. اهداف بر اساس داده های سرویس های اطلاعاتی روسیه و سوریه از جمله از طریق شناسایی هوایی انتخاب می شوند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала