کشته شدن بیش از صد تروریست در نبرد با ارتش سوریه در استان حما

© Sputnik / Mikhail VoskresenskiyЭкипаж танка Т-72 10-й дивизии 2-го корпуса САА у города Катана в Сирии
Экипаж танка Т-72 10-й дивизии 2-го корпуса САА у города Катана в Сирии - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سربازان ارتش دولتی سوریه تعدادی از حملات شبه نظامیان عضو گروه تروریستی "جیش الفتح" به مواضع خود در شمال استان حما را خنثی کرده و بیش از 100 تروریست را سر به نیست کردند.

در بیانیه ارتش سوریه ضمن اعلام این مطلب گفته می شود نبردهای خشونت بار در مناطق واقع در شمال استان حما 24 ساعت طوا کشید و طی آن بیش از 100 تروریست کشته و دو ماشین زرهی و چند ماشین دیگر حامل مسلسل های سنگین شبه نظامیان منهدم شد.
به گزارش خبرگزاری دولتی "سانا" سوریه با استناد به یک منبع نظامی طی مدت نبردها در شمال استان حما 13 ماشین حامل مسلسل های سنگین، سه عراده توپ ، 23 محل استقرار خمپاره اندازها و 20 کامیون حامل موشک های دست ساز موسوم به "جهنم" متعلق به تروریست ها منهدم گردیده است.
درگیری های مسلحانه در کشور سوریه از ماه مارس سال 2011 تا به امروز ادامه دارد. بر اساس اطلاعات دریافتی از سازمان ملل متحد، این درگیری ها تاکنون بیش از 200 هزار نفر کشته بر جای گذاشته است. نیروهای ارتش این کشور با شبه نظامیان مسلحی از گروه های گوناگون مبارزه می کند. مهم ترین و بزرگترین این گروه ها، گروه تروریستی دولت اسلامی یا همان داعش است. اکنون داعش بخش وسیعی از کشورهای سوریه و عراق را تحت کنترل خود قرار داده و یکی از بزرگترین معضل های بین المللی به شمار می آید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала