پرواز مجانی تا آخر عمر

اشتراک
میلیاردر چینی می تواند 3000 بار از آمریکا به تمام کشورهای اروپا پرواز کند.

 

به نوشته « گاردین»، لو تزیان  میلیاردر  چینی   با خرید  تابلوی «  زن برهنه  در حال خواب»  مودیلیانی در اوایل ماه نوامبر ، علاوه بر دریافت شاهکار  نقاشی  از امکان پرواز رایگان   تا آخر عمر  برخوردار شد.

 از کارت « امریکن اکسپرس» در پرداخت  قیمت تابلو که 170 میلیون دلار بود  استفاده شد.  خرید با استفاده از کارت  بانکی « امریکن  اکسپرس» امتیازات زیادی در اختیار مشتریان می گذارد. از این امتیازات  می توان برای خرید بلیط سفر استفاده کرد.

شرایط  جمع شدن امتیازات وابسته به هر  کشور فرق دارد، اما بطور متوسط  یک امتیاز  در  ازای هر دلار  خرج شده است.  بدین ترتیب  لو تزیان  حدود 170 میلیون امتیاز  بدون حساب  کمیسیون  خانه حراج  « کریستی» و مالیات به دست آورد.

 بدین ترتیب  میلیاردر چینی می تواند  با انتقال این امتیازات به  « سنگاپور ایرلاینز»  3000 بار  از آمریکا به تمام کشورهای  اروپایی  با استفاده از  گران ترین بلیط ها پرواز کند که قیمت بلیط درجه یک  رفت و برگشت   17 هزار و 800 دلار است.

 لو تزیان راننده تاکسی سابق  از شانگهای توانست  به چنین سطح سرگیجه آوری در  کار خود برسد.  دارایی او  1 میلیارد و 400 میلیون  دلار  ارزیابی می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала