بایرن مونیخ به عمد تن به شکست نمی‌دهد

© Fotolia / steevy84بایرن مونیخ به عمد تن به شکست نمی‌دهد
بایرن مونیخ به عمد تن به شکست نمی‌دهد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرمربی فرانسوی توپچی‌ها در آستانه بازی تیمش برابر دیناموزاگرب اظهارنظری کرد تا هواداران تیمش را برای وداع با لیگ قهرمانان اروپا آماده کند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از تسنیم، آرسن ونگر می‌گوید اگر تیمش نتواند جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند و به لیگ اروپا برود، این تورنمنت را هم جدی خواهد گرفت.
آرسنال برای بقا در لیگ قهرمانان اروپا محکوم به کسب دو پیروزی از دو بازی بعدی‌ خود (برابر دیناموزاگرب و المپیاکوس) است و علاوه بر آن باید امیدوار به شکست المپیاکوس در بازی امشب (سه‌شنبه) برابر بایرن مونیخ باشد.
توپچی‌ها امشب در ورزشگاه امارات میزبان دیناموزاگرب هستند، همان تیمی که در دور رفت بازی‌های مرحله گروهی، آنها را 2 بر یک شکست داد. با وضعیتی که آرسنال به عنوان قعرنشین جدول گروه F دارد، صعود این تیم به مرحله بعد بسیار سخت به نظر می‌رسد، اما شانس این تیم برای رسیدن به لیگ اروپا به عنوان تیم سوم گروه کم نیست.
لیگ اروپا تورنمنتی است که در گذشته توسط تیم‌های انگلیسی کم اهمیت شمرده می‌شد و آنها تلاش و انگیزه چندانی برای فتح آن نشان نمی‌دادند. ونگر اما می‌گوید اگر تیمش راهی لیگ اروپا شود، این رقابت‌ها را جدی خواهد گرفت.
وی گفت: ما لیگ اروپا را جدی خواهیم گرفت هرچند که هنوز حذف‌مان از لیگ قهرمانان قطعی نشده است. من باور دارم در انگلیس مشکلات تیم‌مان بزرگنمایی می‌شود. می‌گویند مشکلات تیم ما با حضور در لیگ اروپا بیشتر می‌شود، چون در آن صورت باید پنجشنبه‌ها و یکشنبه‌ها بازی کنیم، اما ما همین حالا هم چهارشنبه‌ها و شنبه‌ها بازی می‌کنیم و به نظر من میان این دو وضعیت، تفاوتی نیست.
ونگر ادامه داد: در پرتغال و اسپانیا نمونه‌ زیادی از تیم‌هایی که لیگ اروپا را جدی می‌گیرند وجود دارند و این تیم‌ها قهرمان این رقابت‌ها هم شدند. بنفیکا و سویا نمونه‌هایی از این تیم‌ها هستند.
سرمربی توپچی‌ها در ادامه برخی شایعات را مبنی براینکه بایرن مونیخ و المپیاکوس ممکن است برای حذف آرسنال تبانی و به کسب تساوی بسنده کنند، رد کرد و اظهار داشت: اگر بایرن مونیخ بازی را نبرد این احتمال وجود خواهد داشت که در گروهش تیم اول نشود، چون ممکن است در بازی آخر در زاگرب به دینامو ببازد. بایرن مونیخ می‌خواهد در حضور هوادارانش بازی را ببرد. اشتباه است اگر فکر کنیم که بایرن مونیخ به عمد تن به شکست می‌دهد تا ما را حذف کند.
تیم فوتبال آرسنال امشب از ساعت 23:15 به وقت تهران میزبان دیناموزاگرب است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала