روسیه دستگاه قادربه یافتن کمربند انتحاری در بین انبوه مردم را عرضه کرد

© Sputnik / Alexandr Natruskin /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه دستگاه قادربه یافتن کمربند انتحاری در بین انبوه مردم را عرضه کرد
روسیه دستگاه قادربه یافتن کمربند انتحاری در بین انبوه مردم را عرضه کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرکت روسی"یوتا" دستگاه قادربه یافتن کمربند انتحاری در بین انبوه مردم از فاصله چند متری را در نمایشگاه Milipol-2015 در پاریس عرضه کرد و از جمله مقامات مصر علاقمندی خود به این دستگاه را نشان داده اند. این مطلب را ولادیمیر تکاچ، رئیس شرکت "یوتا" به خبرگزاری "ریا نووستی" اعلام کرد.

ولادیمیر تکاچ افزود قیمت این دستگاه که کمربند انتحاری را از فاصله 6 ـ 5 متری کشف می کند حدود 100 هزار روبل (حدود 1600 دلار) است.
طراح دستگاه جدید گفت دستگاه به صورت یک صفحه مسطح در آورده شده و در زیر پیراهن یا نیم تنه مخفی شده و هدفون بی سیم به آن وصل می شود. متخصص به همراه این دستگاه به میان انبوه مردم می رود و هنگام نزدیک شدن به کمربند انتحاری، سرو صدای ناشی از میدان مغناطیسی مواد متفرقه همچون میخ و برده های فلزی برای بالا بردن تلفات ناشی از انفجار را می شنود که تروریست ها معمولا آنها را در کمربند انتحاری قرار می دهند.
رئیس شرکت "یوتا" خاطرنشان کرد که یگانه کمبود دستگاه ساخت این شرکت آن است که اگر مواد متفرقه ای همچون میخ و براده های فلزی در کمربند انتحاری وجود نداشته باشند، آنرا کشف نمی کند اما تروریست ها در اکثرموارد از این مواد برای بالابردن تلفات استفاده می کنند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала