بمب افکن های روسی توپولف 160 و توپولف 95 ام اس مواضع داعش را بمباران کردند (ویدیو)

© Photo / Ministry of Defence of the Russian FederationСамолет Ту-95 ВКС России наносит удар по объектам инфраструктуры ИГ в Сирии
Самолет Ту-95 ВКС России наносит удар по объектам инфраструктуры ИГ в Сирии - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هواپیما های موشک انداز توپولف 160 و توپولف 95 ام اس روز سه شنبه مواضع تروریست های داعشی در سوریه را بطور گسترده موشک باران و بمبارن کردند. 36 موشک کروز هواپایه به اهداف مقرر شلیک شد.
این برای نخستین بار از آغاز عملیات نیروی هوا ـ فضای روسیه در سوریه است که از هواپیماهای استراتژیک روسی توپولف160 ، توپولف 95 ام اس و توپولف 22 ام 3 استفاده می شود و فرماندهان نظامی روسیه این مطلب را به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور کشور گزارش دادند.
به این ترتیب روز سه شنبه یک روز واقعا تاریخی برای نیروی های مسلح روسیه بود و بمب افکن های روسی توپولف160 و توپولف 95 ام اس برای نخستین بار در آسمان سوریه در عملیات جنگی شرکت کردند.
روسیه از روز 30 سپتامبر بمباران دقیق مواضع داعش در سوریه را آغاز کرد. در این عملیات از جنگنده های سوخوـ 25 و بمب افکن های سوخوـ 24 ام و سوخوـ34 و جنگنده های سوخوـ30 اس ام استفاده می شود.
طبق آخرین اطلاعات، نیروی هوایی روسیه از زمان آغاز عملیات صدها موضع و تاسیسات متعلق به تروریست ها از جمله مقرهای فرماندهی، اردوگاه های آموزشی و انبار های مهمات آنها را بمباران کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала