رایزنی دادستان کل جمهوری اسلامی ایران با همتای برزیلی خود در حاشیه اجلاس بین المللی دادستان ها در سوچی

© NewsTeam /  مراجعه به بانک تصاویر رایزنی دادستان کل جمهوری اسلامی ایران با همتای برزیلی خود در حاشیه اجلاس بین المللی دادستان ها در سوچی
رایزنی دادستان کل جمهوری اسلامی ایران با همتای برزیلی خود در حاشیه اجلاس بین المللی دادستان ها در سوچی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش بخش دیپلماسی رسانه ای سفارت ایران در مسکو، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در تاریخ 19 آبانماه سال جاری در حاشیه هفتمین کنفرانس منطقه ای انجمن بین المللی دادستان های کشورهای اروپای مرکزی،اروپای شرقی و آسیای میانه در سوچی با آقای رودریگو ژانوت مونتیرو دی باروس دادستان کل برزیل ملاقات و دو طرف بر ضرورت مبارزه با تروریزم تاکید کردند.

دادستان کل کشورمان با اشاره به اینکه شریان حیاتی اقتصادی تروریست ها با قطع کمک های حامیان آنها قطع می شود از اقدامات دادستان کل برزیل در راستای انجام اقدامات قانونی برای جلوگیری از تامین مالی گروه های تروریستی حمایت و بر ضرورت ریشه یابی چگونگی پیدایش این معضل تاکید نمود.
آقای رودریگو ژانوت نیز اظهار داشت لوایح قانونی را به مجلس ارا یه داده ایم که طبق آن ضمن تعریف و مشخص نمودن موضوع تروریسم و جنایات جانبی آن، هر فردی که به تروریست ها کمک می کند خود نیز به عنوان تروریست شناخته می شود. وی اظهار امیدواری نمود این لایحه تا پایان سال جاری میلادی در مجلس برزیل به تصویب برسد.
حجت الاسلام رییسی نیز در ادامه با اشاره به تاریخچه و مناسبات بسیار خوب دو کشور ایران و برزیل در حوزه های اقتصادی و اجتماعی، بر توسعه و تعمیق روابط و تبادل اطلاعات بین دادستانی های کل دو کشور تاکید نمود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала