کمک روسیه به ایران در تجهیز مرکز تعمیر بالگردهای می ـ 17

© Sputnik / Alexey Kudenkoکمک روسیه به ایران در تجهیز مرکز تعمیر بالگردهای می ـ 17
کمک روسیه به ایران در تجهیز مرکز تعمیر بالگردهای می ـ 17 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرکت بالگرد سازی روسیه قراردادهایی درباره در تجهیز مرکز ارائه خدمات و تعمیراساسی بالگردهای می ـ 17 و تحویل قطعات یدکی با شرکت ایرانی پنها ( پشتیبانی و نوسازی هلیکوپتر های ایران) امضا کرد. این مطلب را آلکساندر شربینین، معاون مدیرکل شرکت بالگرد سازی روسیه در حاشیه نمایشگاه هوا ـ فضای دبی 2015 (Dubai Airshow-2015 ) به خبرگزاری"ریانووستی" اعلام کرد.

این دو قرارداد که مبلغ آنها اعلام نشده برای پیشبرد توافق های حاصله با شرکت پنها در نمایشگاه هوا ـ فضای ماکس در روسیه و همچنین یاداشت تفاهم امضا شده در اکتبر 2015 با این شرکت ایرانی منعقد شده است.
معاون مدیرکل شرکت بالگرد سازی روسیه با اشاره به تدوین نقشه راه برای اجرای طرح مربوطه افزود در قرارداد اول " شرایط کلی مساعدت فنی در تجهیز مرکز ارائه خدمات و تعمیراساسی بالگردهای می ـ 17 ذکر شده است".
آلکساندر شربینین در دنباله گفت:" قرارداد دوم حاوی شرایط کلی تحویل قطعات یدکی و اسناد برای ارائه خدمات فنی و تعمیر بالگردهای می ـ 17 است".
می ـ 17 ، بالگرد متوسط چند منظوره و نوع صادراتی بالگرد می ـ 8 است. این بالگرد یکی از پرطرفدارترین و پرمشتری ترین بالگرد های ساخت روسیه در جهان محسوب می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала