خدا به سانتریفیوژهای فردو و نطنز رحم کرد!

© AP Photo / Vahid Salemiخدا به سانتریفیوژهای فردو و نطنز رحم کرد!
خدا به سانتریفیوژهای فردو و نطنز رحم کرد! - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دبیر شورای عالی امنیت ملی در خصوص آغاز جمع‌آوری سانتریفیوژها، گفت: قبل از اینکه این اقدام صورت بگیرد، با یک اخطار جلوی آن گرفته شده است.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از مهر، علی شمخانی امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال مهر درباره آغاز جمع آوری سانتریفیوژها در فردو و نطنز و تذکر داده شده در این زمینه، اظهار داشت: همین طور است. قبل از اینکه این اقدام صورت بگیرد، با یک اخطار جلوی آن گرفته شده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه نفوذ چیز جدیدی نیست، گفت: دشمنی استکبار با ما یک دشمنی امپریالیستی است و به طور حتم به دلیل عدم حضور در ایران، می‌خواهد خلاء حضورش را پر کند. از ابعاد مختلف در حوزه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به دنبال شناخت واقعیت جامعه ایران و انجام برخی اقدامات علیه ایران است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی، با بیان اینکه همه مسئولین جمهوری اسلامی ایران در اینکه موضوع نفوذ یک موضوع ترکیبی و دارای ابعاد فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است هم نظر هستند، افزود: در تلاشیم منطقی را تنظیم کنیم که چگونه می توان با نفوذ مقابله و از جامعه ایران صیانت کرد و در راس این صیانت، صیانت از خبرنگاران است.
شمخانی در خصوص جلسه شورای عالی امنیت ملی در مورد تشکیل هیات نظارت بر اجرای برجام نیز گفت: قرار است فردا جلسه ای در شورای عالی امنیت ملی باشد و این موضوع بررسی شده و به نتیجه برسد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی، درخصوص تلاش دشمن برای محدود کردن برنامه دفاعی ایران و محدودیت موشکی نیز تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران ۳۷ سال است توان ذاتی و دفاعی خود را توسعه داده و هیچ مکث و کاهش سرعتی نسبت تولید قدرت بازدارندگی به مفهوم دفاع از جمهوری اسلامی ایران در حوزه نیروهای مسلح از طرف هیچکس قابل پذیرش نیست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала