بیش از 40 "تروریست" در چند استان ایران دستگیر شدند

© AFP 2023 / Fadi al-Halabiبیش از 40 "تروریست" در چند استان ایران دستگیر شدند
بیش از 40 تروریست در چند استان ایران دستگیر شدند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
محمود علوی وزیر اطلاعات ایران اعلام کرد بیش از 40 نفر "تروریست" که نیمی از آنها قصد داشتند به عراق و سوریه بروند، در ایران دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری "ایسنا"، محمود علوی ضمن اعلام این مطلب با اشاره به دستگیری بیش از 10 نفر از عوامل تروریستی در 4 استان گلستان، مازندران، تهران و سیستان و بلوچستان گفت: آنها به دنبال این بودند که در برخی از استان‌ها از جمله عملیات تروریستی انجام دهند و خودروی افراد را به زور از آنها گرفته و آنها را به قتل رسانده بودند که همگی شناسایی و دستگیر شدند و بدین ترتیب عملیات‌هایی که بدنبال انجام آن بودند خنثی شد.
وی در ادامه عنوان کرد: همچنین 20 نفر از عوامل تروریستی که در غرب کشور به مقصد سوریه و عراق تحرکاتی داشتند نیز دستگیر شدند.
وزیر اطلاعات در ادامه به تشریح اقدام تروریست‌ها در صفی‌آباد دزفول پرداخت و با یادآوری اینکه در این حادثه 2 نفر از که مشغول آماده سازی حسینیه برای مراسم عزاداری اباعبدالله‌ الحسین (ع) بودند کشته و 2 نفر مجروح شدند،‌ گفت: در فاصله‌ای بسیار کوتاه 14 نفر عوامل این حادثه تروریستی که 8 نفر از آنها ضارب اصلی بودند دستگیر شدند و در اختیار قوه قضائیه ایران قرار گرفتند.
وی همچنین از دستیگری عوامل و خنثی شدن یک تیم تروریستی در سوسنگرد خبر داد و گفت: این تیم تروریستی که به فرمانداری و چند پاسگاه انتظامی حمله کرده بود شناسایی و عوامل آن دستگیر شدند و مشخص شد که مورد حمایت کشورهای مرتجع منطقه بودند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала