سرپرست باشگاه پرسپولیس: افشای پشت پرده یکسری مسائل

© Fotolia / steevy84سرپرست باشگاه پرسپولیس: افشای پشت پرده یکسری مسائل
سرپرست باشگاه پرسپولیس: افشای پشت پرده یکسری مسائل - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اجازه بدهید به وقت خودش خواهم گفت. برخوردهایی است که متاسفانه فدراسیون فوتبال با وزارتخانه ایجاد می کند و شاید همینجا است که می خواهند مسائل شخصی را سر باشگاه پرسپولیس با جریحه دارکردن احساس پاک هوادار پیاده کنند.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از مهر، سرپرست باشگاه پرسپولیس با انتقاد شدید از اشتباهات داوری علیه این تیم گفت: لیگ ما به جای اینکه هر روز رو به تعالی باشد متاسفانه با اتفاقاتی مواجه می‌شود و دارد ناپاکترین لیگ تاریخ رقم می‌خورد. علی اکبر طاهری بعد از شکست پرسپولیس مقابل ذوب آهن و اشتباهات داوری اظهار کرد: رفتار با پرسپولیس آسیب شناسی خاصی می خواهد. توپی که به سینه می خورد و هند می گیرند و بازیکنمان را اخراج می کنند. اینها دیگر اینقدر واضح است که کار کارشناسی نمی خواهد. باید این رفتار و نوع برخورد و سوت زدن آسیب شناسی شود. شما ببینید شب قبل از بازی اعلام می کنند مربی ما جریمه شده است. اینها برخوردهای روحی روانی است که خارج از زمین شروع می شود و تا می‌بینند کارساز نیست در زمین چمن برخورد می کنند و حقمان را پایمال می کنند.
وی تاکید کرد: متاسفم بگویم فوتبال ما به جای اینکه روز به روز مسیر تعالی را طی کند، به جایی می رود که دارد ناپاکترین لیگ تاریخ رقم می خورد.
طاهری تاکید کرد: تا کی باید از اشتباهات داوری بکشیم. ما را از جام حذفی به راحتی حذف کردند. دو اخطاره کردن گلر اول ما به چه دلیل بود؟ چقدر راحت گلر ما حذف می شود و خودمان نمی دانیم چرا این اتفاق می‌افتد. در این بازی هم گلر ما توپ به سینه اش خورد ولی اخراج می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: همین نوع سوت زدن و نوع رفتار در بازی با ذوب آهن را نگاه کنید؛ گویا هیجانی بود که کارت قرمز بدهند و داور از ۱۰ متری بدو بدو با لذت به بازیکن ما کارت می‌دهد. این نشان می‌دهد مسائل دیگری رقم می خورد.
سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: اگر قرار است تیم دیگری قهرمان شود اینقدر وقت ما را نگیرند و سرمایه‌مان را درگیر نکنند. از همین الان قهرمان را تعیین وسکوی قهرمانی درست کنند و جشن بگیرند. دیگر اینقدر با روح و روان تماشاگران بازی نکنند.
طاهری درباره انتخاب اسپانسر باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: شاید این هم باعث نگرانی آقایان شده است چون می بینند باشگاه با توجه به مشکلاتی که قبلا داشته است رو به بهبود است.
وی افزود: الان برای باشگاه ما احکامی صادر شده است و به رغم اینکه نباید خسارت بدهیم ولی به خاطر اتفاقات گذشته باید بدهی‌ها را بدهیم. همه باشگاه ها از یک جایی ارتزاق می کنند ولی ما درآمدزایی کردیم.شاید آقایان نگران شده اند و دارند با این نوع داوری، برخورد می کنند.

سرپرست پرسپولیس در خصوص شکایت مانوئل ژوزه به فیفا و محکوم شدن پرسپولیس به پرداخت مبلغ 5 میلیارد تومان، تاکید کرد: همین مسائل است دیگر. تازه مسئله ژوزه یکی از این موارد است. متاسفانه بدون آنکه مفاد قرارداد رعایت شود با یک رقم بالا، قرارداد تجاری با وی بسته شده است. خب الان چه کسی باید جوابگو باشد؟
طاهری در پایان درباره اینکه گفته می‌شود پرسپولیس با هانی نوروزی قرارداد بسته است، گفت:متاسفانه بعضی‌ها این مسائل را مطرح می‌کنند که حرفه‌ای نیست. ان شاءالله بعد از رفع موانع قانونی و به موقع در خدمت هانی خواهیم بود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала