گسترش همکاری ها باشگاه بایرن مونیخ و فدراسیون فوتبال ایران

© Fotolia / steevy84گسترش همکاری ها باشگاه بایرن مونیخ و فدراسیون فوتبال ایران
گسترش همکاری ها باشگاه بایرن مونیخ و فدراسیون فوتبال ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نشست مشترک رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال با سفیر آلمان در ایران و مشاور ارشد هیئت مدیره و استعدادیاب باشگاه بایرن مونیخ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک و به نقل از تسنیم، نشست رئیس و دبیرکل فدراسیون با مایکل فون بونگرن، سفیر آلمان در ایران و پل برایتنر، مشاور ارشد هیئت مدیره و استعدادیاب باشگاه بایرن مونیخ از ساعت 9:30 امروز (سه‌شنبه) در دفتر رئیس فدراسیون برگزار شد.
در این نشست پل براینتر که حامل پیغام کارل هاینتس رومنیگه رئیس باشگاه بایرن مونیخ به علی کفاشیان بود، نسبت به گسترش همکاری ها باشگاه بایرن مونیخ و فدراسیون فوتبال تاکید داشت. در واقع این نشست به دلیل حضور پل برایتنر به عنوان یکی از اعضای هیات بلندپایه سیاسی آلمانی حاضر در ایران و در ادامه دیدار ماه گذشته رئیس فدراسیون فوتبال ایران با رئیس فدراسیون فوتبال آلمان برگزار شد.
دو طرف در این دیدار درباره گسترش همکاری‌ها و تبادل دانش در زمینه گرتس روتس، رده‌های نوجوانان، جوانان و به خصوص بانوان به گفت‌وگو پرداختند و انجام بازی‌های دوستانه هم دیگر بخش صحبت‌ها بود که مقرر شد از طریق روابط بین الملل دو فدراسیون پیگیری‌های لازم در این خصوص انجام شود.
براینتر همچنین در صحبت‌های خود تاکید کرد: برای چهارمین بار است که به ایران می‌آیم. باشگاه بایرن مونیخ علاقه بسیار زیادی نسبت به افزایش ارتباطات خود با فدراسیون فوتبال دارد. در سطح جهان ابتدا باشگاه بایرن مونیخ را می‌شناسند و پس از آن شهر مونیخ مطرح می‌شود. در واقع باشگاه بایرن مونیخ چهار هزار مرکز هواداری و بیش از سیصد میلیون هوادار ثبت شده در سطح جهان دارد که امیدوارم در این زمینه هم بتوانیم تجربیات خود را در اختیار فوتبال ایران بگذاریم.
در پایان این نشست لوح یادبود فدراسیون فوتبال از سوی علی کفاشیان به پل برایتنر اهدا شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала