سه کشته در حادثه سیل ایلام/ 40 درصد ساختمان‌ها و زیرساخت‌ها آسیب دیدند

© REUTERS / Kyodoسه کشته در حادثه سیل ایلام/ 40 درصد ساختمان‌ها و زیرساخت‌ها آسیب دیدند
سه کشته در حادثه سیل ایلام/ 40 درصد ساختمان‌ها و زیرساخت‌ها آسیب دیدند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون عمرانی استانداری ایلام اعلام کرد: بر اثر جاری شدن سیل در استان ایلام تاکنون 3 نفر جان خود را از دست داده‌اند و ساختمان‌ها، مسیرها و مراکز دولتی 40 درصد خسارت دیده‌اند.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از ایلنا، پولادی حجم و شدت بارندگی در ایلام را بی‌سابقه دانست و گفت: در 24 ساعت گذشته شاهد بارش 280 میلی‌لیتر در این استان بودیم که برابر دوسوم حجم بارندگی در سال گذشته این استان است.
وی با اشاره به اینکه تا این لحظه تعداد تلفات سیل 3 نفر بوده و یک نفر نیز مفقود شده است؛ گفت: به تاسیسات دولتی، ساختمان‌ها، منازل مسکونی و خیابان‌ها به میزان 40 درصد آسیب وارد شده است.
پولادی خاطرنشان کرد: تمام امکانات استان بسیج شده تا مشکلات مردم را رفع کند اما در استان نیازمند ماشین‌آلات نیمه‌سنگین و آب معدنی هستیم چرا که در 50 درصد استان بر اثر جاری شدن سیل آب قطع شده، و 20 درصد استان نیز از داشتن برق محروم شده‌اند.
وی، اولویت اول را مدیریت شرایط برای جلوگیری از افزایش تلفات جانی دانست و گفت: هنوز میزان خسارت به کل استان برآورد نشده و در روزهای آینده و کاهش میزان بارندگی، برآورد خسارت خواهیم کرد.
معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: 25 کیلومتر از مسیرهای استان نیز خسارت دیده‌اند که نیازمند نوسازی و بهسازی هستند.
وی تاکید کرد: با شرایط جوی حاضر و کاهش دما نیازمند برطرف کردن مشکل برق، گاز و آب شهرستان ایلام هستیم از این رو به سازمان‌ها و مسئولان در جلسات متعدد نکات مهم بیان شده و قطعاً با کاهش میزان بارندگی خدمت‌رسانی به مردم بهتر خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала