ابراز نارضایتی فرکی سرمربی تیم فوتبال سپاهان از عملکرد تیمش در دیدار مقابل استقلال

© Sputnik / Grigoriy Sisoyev /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Товарищеский матч сборных Ирана и России
Футбол. Товарищеский матч сборных Ирана и России - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: قبل از بازی روی جدول به بازیکنان توضیح داده بودم که تعداد گل‌های ما بسیار کم بوده

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: قبل از بازی روی جدول به بازیکنان توضیح داده بودم که تعداد گل‌های ما بسیار کم بوده و در این بخش دچار ضعف هستیم، از 10 بازی که تا به حال انجام دادیم در 5 بازی ابتدایی 9 گل به ثمر رساندیم اما در 4 بازی بعدی یک گل زده بودیم که امروز هم در پنجمین بازی‌مان گل نزدیم تا همان یک گل در آمار ما باقی بماند. این آمار یعنی ما در 5 بازی 9 گل زدیم و در 5 بازی یک گل که توان ما را برای رسیدنبه گل نشان می‌دهد. البته کمبود بازیکن هم داریم، نمی‌خواهمتوجیهی در این خصوص داشته باشم اما این اتفاقی است که رخ داده است.

به نقل از تسنیم، حسین فرکی در نشست خبری پس از دیدارتیمش مقابل استقلال که با شکست 3 بر صفر سپاهان در خانه همراه بود، در کنفرانس خبری اظهار داشت: در دیداری که می‌توانستیم برنده باشیم، با اختلاف سه گل بازی را واگذار کردیمو باید بگویم خودمان پیروزی را تقدیم این تیم کردیم.

وی افزود: در کنفرانس قبل از بازی هم گفتم ما آماده پیروزیخانگی بودیم و برای اینکه به این هدف برسیم، نیمه اول بازی را خیلی خوب و با انگیزه آغاز کردیم اما اشتباهی که مرتکب شدیم،آن هم مقابل تیم بزرگ استقلال باعث شد در 45 دقیقه اول اشتباه را جبران کنیم. با توجه به اینکه تیم برتر میدان بودیم در نیمه اول اما در ضربات آخر نتوانستیم اختلاف یک گل را جبران کنیم. به جز این یک گل یک موقعیت دیگر هم استقلال داشت که از دو موقعیت یک گل ساخت اما در مقابل ما چند موقعیت داشتیمکه گل نزدیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала