داعشی ها هنگام خروج از روستاهای سوریه، مردم را اعدام می کنند (ویدیو)

© AP Photo / Militant video via APداعشی ها هنگام خروج از روستاهای سوریه، مردم را اعدام می کنند
داعشی ها هنگام خروج از روستاهای سوریه، مردم را اعدام می کنند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تروریست های عضو گروه های تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش) و جبهه نصرت هنگامی که در زیر فشار ارتش سوریه و حملات نیروی هوا ـ فضای روسیه مجبور به عقب نشینی شدند، در سرراه خود ساکنان روستاهای تصرفی را اعدام کردند.

تروریست ها با دوربین ها و تلفن های موبایل از صحنه های شکنجه و قتل مردم فیلم می گیرند. در این صحنه ها شکنجه دهها مرد نیمه لخت اسیر از روستایی به نام اشتبرق دیده می شود، تروریست ها این افراد را به اعدام تهدید می کنند اما قبل از اعدام آنها را با چماق و شلاق کتک می زنند. شبه نظامیان تحقیر و آزار اسیران را به فرزندان خود نیز می آموزند.
چند ساعت پس از تهیه این ویدئو ، 35 نفر سر بریده شدند. سربازان ارتش دولتی سوریه این ویدئو را در نزد یک تروریست مزدور افغانی پیدا کردند که در نبردها با آنها در اطراف روستای اشتبرق شرکت داشت.
روستای اشتبرق همواره محل سکونت شیعیان علوی بوده که از بین بردن آنها همواره یکی از اهداف داعش بوده است. طی شش ماه هیچکدام از اهالی این روستای پنج هزار نفری در خانه خود باقی نمانده است. اکثریت آنها اعدام شده و طبق گزارش سازمان اطلاعات سوریه بسیاراز زنان به بردگی گرفته شده و در بازارهای برده فروشی داد وستد می شوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала